Gå til innhold

hvilken str bruker barna deres

lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

tassen bruker 62, tenker å finne frem 68 snart. prøvde det for 2 uker siden og da var det for stort

så på lappen på 62 og da sto det 3 mnd, er han veldig liten.....

(nå er jula ryddet vekk og putti plutti pott er blitt tassen)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141212227-hvilken-str-bruker-barna-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillegutt bruker 62 og 68 ettersom hvilket plagg det er.

han var 66.5 cm på 5 mnd. skal på 6 mnd nå til torsdag, han er vel kansje 68 nå.Så hele dresser må være 68, men to delt kan være 62:)

Eh, jeg har en lang gutt. Venter på 6mndkontroll på onsdag da. På 5 mnd var han 69 cm...

Her går det i 68-74 for det meste, men jeg har jammen brukt 80 i noe klær også. Og siden han arver endel klær fra storesøster og en fetter er det nok noe som er vasket smått også... Men han er nok på tur rett inn i 74 nå..:o)

Annonse

Her er det mest 74 det går i. En del bukser og hettejakker passer fremdeles i 68. Mens noen pysjer og bodyer i 74 begynner å bli små, så har funnet frem noe 80 tøy. Men er veldig forskjell i størrelsene synes jeg. For mens en del pysjer i 74 begynner å bli små, har jeg et par som ennå er litt store.

bra å se at det er litt variasjon her da.

er ikke så ille med 62 da(en som er 6 dager eldre enn tassen bruker 80 og en som er en mnd yngre bruker 68- var litt derfor jeg også tenkte at han måtte være veldig liten)

takker for tilbakemeld jenter

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...