Gå til innhold

sliter med EL nå plutselig igjen..noen fler?

Anbefalte innlegg

hadde mens 15 desember har syklus på 30-32 dager hatt eggløsning siden februar 09, ble brått en forsinkelse i oktober fikk brått EL 30 så mens kom 12 november siden har det forflyttet seg fikk EL 1-2 desember og mens igjen 15 desember..

denne gangen har jeg testet hver dag fra 27 desember -3 januar ingen positiv test heller ikke ømme nippler, men en veldig økt sexlyst i stedet ;o)

har samleie hver dag nå så håper el kommer snart, at den ikke er borte?? får ikke testet snart mer da jeg er tom for EL tester om to dager!

har blitt spådd da at om noen måneder nærmere mars blir jeg gravid! skal på laproskopi operasjon i februar spent på hvordan det går håper det løsner på alt har hittil ikke hatt en eneste positiv test,

tok min første p sprøyte oktober 07 og gjorde det bare den gangen etter januar 08 gikk det ett helt år til alt ble normalt, okt.08 begynte jeg på provera så pergo, fikk påvisst første positive EL test februar 09 og har da prøvd 12 pp nå og synes det er unnskyld utrykket jævli kjipt å se at det tar så lang tid!! alt jeg ønsker for meg og samboeren min er en positiv test og ett lite barn sammen, han har to skjønne jenter fra ett tidligere forhold så det er ekstra kjipt å se at vi ikke får noen sammen !

oj dette innlegget gikk fra litt skriv om meg selv til alt jeg har vært igjennom!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...