Musemor med tre søte små Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Skal opp i morgen tidlig kl 06.00 og tilbake på jobb, og nå får jeg ikke sov fordi jeg brått og plutselig har blitt så j***** kvalm, tørr i munnen og noen tenner som smaker slik at jeg er sikker på at de er laget av metall. Fjerna ikke jeg disse gamle amalgam fyllingene for 1 år siden???
ღ askepott ღ Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 trodde nesten du hadde mistet pga tittelen her, phu gikk det greit med deg i dag på jobb eller? I morgen er det jeg som skal ut i "ilden" - gleder meg IKKE ;(
Musemor med tre søte små Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det gikk fint på jobb. Stup trøtt riktig nok. Sovnet ikke før 0200-0230 tiden og var oppe igjen kl 0600. Fikk duppet litt av i bilen på vei hjem og litt etter middag. Sorry, var ikke meningen å skremme deg.
ღ askepott ღ Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Hehe, så lenge alt er bra er alt bra Uff ja, lite er så frustrerende som ikke å få sovne. Ønsker deg en god natts søvn *gjesp* Tror jeg skal kose meg med den ny-nedlastede Desperate Houseviwes episoden og zzzovne snart...
iok med sønn <3 Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Var oppe tidlig i dag selv, og skal opp tidlig i morgen. Begynne på jobb 07.15! Gikk bra i dag, men våknet i natt å var kvalm! Eneste positive er at jeg er ferdig tidlig på jobb Har hatt en aldri så liten dubb, men er snart klar for senga igjen... ZZZZZZZZZZZzzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå