Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 er det noen vitenskapelig grunn til dette eller er det bare for at vi krever mer av jentene?
T#3 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Godt spørsmål! Lurer jeg også på! Mine to barn er bevis på det! Jenta mi sluttet helt plutselig uten problemer da hun var 3 ganske nøyaktig. Gutten min som blir 4 snart er så treeeg! Vi er i gang med avvenning igjen nå, for andre gang. I sommer var han rett og slett ikke klar, men nå er det nesten som han ikke gidder! (?) Vet ikke hva jeg gjør feil jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Tror det har mye med at han kjøn ikke vil forandre på det de syns virker; ikke når de er 3, 30 eller 93 De syns selvsagt at det er behagelig å få bleiene skiftet for seg; i motsetning til jenter som heller vil være flinke for foreldrene sine
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Alle vet vell at gutter er senere i utviklingen enn jenter? Det er bare sånn det er:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Vet ikke helt jeg. Den av mine som sluttet tidligst med bleier var gutt. Han sluttet med bleier om dagen da han var 1,5 år og natten da han var 2. De andre mine har alle sluttet med bleier på dagen da de var 2 år. Om natten har vært litt forskjellig da jeg har hatt sengevætere og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå