Gå til innhold

2år i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var dagen her og snart gått hvor jeg offesiellt har vært prøver i 2 år!

Måtte det nye året gi nye kjangser og hell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi...det var lenge... har du vært til utredning da...?

Skrevet

Nå er det virkelig din tur monca...MEN ikke gi opp.Jeg er nå straks 6 uker på vei etter 2 år og 1 mnd=) denne gang har jeg en god mage følelse;)

masse klemmer og lykkeønskninger til deg vennnen<3

klem

Skrevet

Uff, jeg føler med deg! Nærmer meg 2 år med stormskritt jeg også, frustrerende altså! Håper på ett fruktbart år for oss i 2010. Klem fra

Skrevet

Sender deg en stor klem... kjedelig at det er noen som skal slite slikt. Håper 2010 blir året for dere :)

Skrevet

takk jenter.. Godt og ha dere til støtte og håp..

eLsKeR: klart jeg er til utredning.. Problemet ligger i at jeg ikke får eggløsning.. og uten eggløsning blir det ingen barn..

mannaen: åååå jeg er såå glad for deg nå altså.. Denne gangen MÅ den lille sitte.. Dette blir bra! Det er jeg sikker på!

klemklem

Skrevet

Har sluppet deg foran meg i køen, monca'84!

*klem*

Skrevet

snill du Drømme.. Men kan vi ikke alle holde hender og hoppe i det sammen??? Hadde vært myyye kosligere!

klem

Skrevet

...egentlig..men litt vanskelig å koordinere, da.....hehe.

Skrevet

Ei jeg kjenner hadde det også slik, de var barnløse i temmelig mange år. Så satte de henne på diabetesmedisiner, hadde noe med insulinen og gjøre som førte til at hun ikke ble gravid. Hun hadde ikke diabetes altså. Og hun fikk to barn ganske tett etterpå:)

Skrevet

gode tanker sendes til deg :) 2010 er DITT år :) masse lykke til!

Skrevet

Uff det er så trist med sånne "merkedager":´-( Sender deg en stor trøsteklem! Nå er det snart din tur vennen! 2010 er vårt lykkeår, jeg føler det på meg;)

Skrevet

Kjedelig med sånne merkedager ja. Håper det ordner seg for alle snarest. Det gjør jeg virkelig!! Krysser fingrene alt jeg kan.

2 års dagen nærmer seg her og..

Skrevet

2,5 år her... håper 2010 er året :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...