Gå til innhold

Anonym K... jeg trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann=)

Hvordan går det med deg? Jeg ble spådd av deg for en liten tid tilbake og da så du en graviditet hos meg nå i februar, jeg er så spendt om det ennda stemmer, eller om jeg er/blir gravide nå? Klarer du å se på meg om jeg er det nå denne mnd?

F. 29.08-84

Jeg har blitt så utolmodige nå :(

Mvh Lene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får forsatt opp Februar, kanskje mars april...

Men har sterkes følelse for i februar.. :)

Får opp jente og gutt også, så lurer på om det kanskje kan være tvilinger, eller at du får jente først også gutt eln, eller har du en jente fra før? :)

Skrevet

oki =)

Hehehe jeg har ei jente fra før av jah :) Du såpdde at det skulle bli en gutt sist gang så det kan stemme det :) Har blitt sett av ei klarsynt for noen år tilbake og hun sa at det så ut at jeg skulle ha tvillinger og det skulle ver jente og en gutt.. men hun var ikke 100% sikker, fordi det kunne ver at de var veldigt tette heller :)

Jeg får bare krysse fingrene og håpe at det klaffer snart =)

Tusen takk for at du sette av tid for å se på meg :)

Mvh Lene

Skrevet

Foresten når jeg tenker meg om.. Jenta mi er født i februar.. kan det ver det du kjenner så sterkt kanskje? Hun er født den 27 februar.. fikk henne 3 uker for tiden md keisersnitt, hadde egentligt termin 15 mars...

Skrevet

Ja, det kan hende det er det..

Men har en følelse av at du blir gravid da, men får bare vente og se.. Hehe:)

Skrevet

Hehehe ja er sant det, er jo ikke noe annet enn å vente å se og ta det rett og slett som det kommer :) Tuuuusen takk igjenn:D Du er snille!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...