Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er gravid i ca 6 uke tror jeg, og har siden i går hatt en del stikkinger/ verk helt nede i magen, noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke, men har nesten hatt det samme som deg! ikke smerter, bare ubehag... tror jeg går til legen for å sjekke det jeg, denne gangen skal jeg IKKE ha en MA! så vi får se :) tror ikke at noe er gale, men kjekt å høre om det er noe fosterlyd ;) jeg er 7 fullgåtte uker i morgen da :) lykke til! sikkert ikke noe å bekymre seg over tror jeg :)

Skrevet

Ja har det samme (er 4+3) og hadde det akkurat slik med førstemannen. Det er veldig vanlig å ha murringer/stikkinger under svangerskapet. Det er livmoren som strekker seg og drar i alt som holder den på plass :) Er man i tvil så hører man seff med legen, men det er nok ingenting å bekymre seg over :)

Lykke til!!

Skrevet

tusen takk for svar, jeg skal til legen i morgen så får høre da men ble mye roligere nå kjenner jeg. takk til dere begge. Går det ann og høre hjertelyd allerede nå?

Skrevet

Etter hva jeg har lest her inne er det helt normalt, og nærmest et godt tegn :-)

Det er mye som skjer i kroppen nå :-)

Er også 6 uker på vei og har kjent dette hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...