*tyren72* Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hei jeg er gravid i ca 6 uke tror jeg, og har siden i går hatt en del stikkinger/ verk helt nede i magen, noen som vet hva dette kan være?
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 jeg vet ikke, men har nesten hatt det samme som deg! ikke smerter, bare ubehag... tror jeg går til legen for å sjekke det jeg, denne gangen skal jeg IKKE ha en MA! så vi får se tror ikke at noe er gale, men kjekt å høre om det er noe fosterlyd jeg er 7 fullgåtte uker i morgen da lykke til! sikkert ikke noe å bekymre seg over tror jeg
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Ja har det samme (er 4+3) og hadde det akkurat slik med førstemannen. Det er veldig vanlig å ha murringer/stikkinger under svangerskapet. Det er livmoren som strekker seg og drar i alt som holder den på plass Er man i tvil så hører man seff med legen, men det er nok ingenting å bekymre seg over Lykke til!!
*tyren72* Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2010 tusen takk for svar, jeg skal til legen i morgen så får høre da men ble mye roligere nå kjenner jeg. takk til dere begge. Går det ann og høre hjertelyd allerede nå?
Fjelljenten Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Etter hva jeg har lest her inne er det helt normalt, og nærmest et godt tegn :-) Det er mye som skjer i kroppen nå :-) Er også 6 uker på vei og har kjent dette hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå