Gå til innhold

ups ... gravid, selv om jeg brukte p-piller......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes! Sjokket var ganske stort da jeg testet positivt på testen jeg tok 2. januar! Følte meg nokså uggen, med vond korsrygg, mensmurringer, vonde bryster og ikke minst uteblitt mensturasjon....Men skjønte jo ikke at jeg var gravid, for trodde ikke det var mulig. Men det var det tydeligvis.... Har 2 flotte gutter fra før, men hadde ærlig talt ikke tenkt å ha flere barn....Men nå ser det ut til at vi snart blir en familie på 5 gitt. Det største sjokket har lagt seg og jeg begynner å kjenne gleden bre seg i hele kroppen, men tenker ofte hvordan skal vi klare dette? Hverdagen er jo hektisk nok som den er.... Men sukk - det er vel et luksusproblem. vi er heldige som får sette barn til verden...... Flere som har blitt gravid me p-piller.... Mulig jeg hadde en liten forglemmelse på det siste brettet, men det har jeg jo hatt mange ganger før uten at det har ført til noe.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! :-)

Ble vel ikke akkurat gravid på p-piller, men hadde ikke vært mange dagene uten... så det er lite som skal til. Var vel en veldig bestemt og målrettet en da ;-)

Så bra å høre at du ser det på denne måten! Lykke til!

Skrevet

Jeg ble gravid når jeg gikk på p-pillen. Tror eksamensnervene før jul gjorde sitt til at pillen ikke fungerte når den skulle! Men det er vel ikke så mye som skal til og alltid en risiko å ta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...