mamman&prinsessene Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Tre dager før jeg i det hele tatt skulle teste kom mensen. Er sååååååå lei nå. Blir enda en DK tur i januar da...
Gjest johmon Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Huff, så trist da. Skjønner at du er lei nå. Vi får satse på at 2010 blir året for oss;-) Lurer på om jeg skal teste i morgen. Vet ikke om jeg klarer å vente lenger. Klem
Sjokolademonsteret Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Æsj så kjedelig! Samme situasjon her i gården, må begynne å planlegge neste DK-tur. Vi får krysse fingrene for at Januar er vår måned
Dea89 Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 hei må bare spørre, men hvor mange ganger har du(dere) prøvd:)? Er under den prosessen, og må derfor spørre litt:)
Gjest johmon Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Testet i dag og fikk negativt. Kjedelig:-( Da er det bare å gjøre seg klar til en ny tur til DK igjen. Dea89, dette vil bli min 3 tur.
januar-jenta Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg også fikk negativt i jula... og skal ned på min andre tur nå innen en ukes tid ca. Skal til scanning på onsdag, så spent på hvor sore foliklene er da:) Vi får håpe januar er måneden da...siden desember ikke var det for oss:)
mamman&prinsessene Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2010 Dette var mitt 5. forsøk. 4 på Stork og 1. på Maigaard
Håpefull38 Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Det var leit!!! Vi får satse på et skikkelig gravid-boom her inne i januar/ februar :-) Regner med at mitt 5. forsøk blir ca 1. februar.
mammaklar85 Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Jeg testet også negativ nå i romjula Hadde første forsøk på inseminasjon ved Stork i midten av desember. Enda dette "bare" var første forsøk, har jula vært utrolig tung og vanskelig, Selvom jeg visste at sjansen var liten for positiv test på første forsøk, var jo selvfølgelig håpet der likevel.. Vi har vurdert litt frem og tilbake, men har kommet frem til at vi forsøker på nytt nå i januar Jeg er igjen optimistisk!! Føler kanskje at dette har gått mer inn på meg enn "normalt"...Jeg mener, vi har jo bare forsøkt en gang.. Hvordan har dere taklet dette?? Og særlig de som har vært gjennom uttallige forsøk.. Dere må være utrolig sterke!!!
mamman&prinsessene Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2010 Jeg ble mye mer lei meg de første gangene enn jeg har blitt nå de siste, har fem forsøk bak meg, og blir veldig oppgitt når det nå ikke lykkes med tanke på å skulle gjennom alt nok en gang. Jeg har et barn fra før og er alenemor, jeg føler det går utover henne og jeg føler julen ikke ble som den skulle, alt liksom dreier seg om å bli gravid, jeg er skikkelig lei nå. Husker første gang da gråt jeg og tok det VELDIG tungt. Kan felle en tåre nå og men det er andre følelser og tanker som farer gjennom hodet mitt da enn første gangen. Nå tørr jeg ikke lenger ha så store forventninger. Dette ble kanskje litt rotette, men håper du forstår hva jeg mener :-) Lykke til i januar! Klem
Gjest johmon Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Ja, da kom mensen til meg også. Da blir det ny tur på meg rundt 20/21 jan. Får bare håpe på at "alle gode ting er 3":-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå