Gå til innhold

Kropp, vekt, mage osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sønnen min er 2.5 mnd. nå, og jeg hadde vel håpet at kroppen skulle begynne å nærme seg noe lignende det den var før på dette tidspunktet, men føler det er laaangt igjen. Gikk opp relativt mye under graviditeten så jeg hadde ikke trodd at alle kiloene skulle være borte til nå, men hadde vel håpet på at magen hadde vært litt mindre slapp. Hvordan går det med dere andre? Fortsetter huden på magen å trekke seg sammen en stund til???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier 9 måneder på, 9 måneder av! Det tar litt tid før man er den samme desverre. Det tok meg i hvertfall ett år.

Skrevet

Hadde dessverre hengemage da jeg ble gravid med nr 2... (Litt over ett år etter fødselen)

Nå har jeg 3 mnd siden fødsel nr 2, og fremdeles like ille.. Håååååååper det blir bedre i løpet av året..

Skrevet

Jeg har også en sønn på 2,5 mnd, og sliter med akkurat det samme... Den er sååå slapp og henger, i tillegg er den full av strekkmerker både foran og på hoftene.. Føler meg ikke akkurat lekker, og lurer fælt på hva hvorfor noen blir like fine igjen mens andre plutselig ser 40 år eldre ut... Huff, ergelig!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

4 mnd siden ks og kg er tatt av igjen, men magen henger litt. Kanskje litt sammenheng med at all følelsen ikke er tilbake mellom navle og arr, så jeg mulige jeg ikke får trent det området ordentlig. Jobber med saken i allefall.

• 2 uker senere...
Skrevet

3.5 mnd , og huden trekker seg fortsatt tilbake her.

tror på den 9mnd på 9mnd av som blir sagt her før,

jeg mangler rundt 6 7 kg før jeg er tilbake på normalvekta mi,

og jeg la på meg 30 kilo (sv,forg.)

magen ligner fortsatt på en rumpesprekk,hihi :P

Skrevet

5 Mnd siden fødsel å fortsatt litt hengemage her.. begynt å trene nå.. så håper det funker;)

Skrevet

straks 5 mnd siden fødsel, magen begynner å nærme seg normalen men har fortsatt mass igjen på rumpe og lår. 9 kg fra vektern jeg startet på .. arrg det er kjedelig altså, ikke lenge til sommeren heller. Det går nok bra tilslutt, viktigste er vel at vi begge er friske ;p

Skrevet

straks 5 mnd siden fødsel, magen begynner å nærme seg normalen men har fortsatt mass igjen på rumpe og lår. 9 kg fra vektern jeg startet på .. arrg det er kjedelig altså, ikke lenge til sommeren heller. Det går nok bra tilslutt, viktigste er vel at vi begge er friske ;p

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...