Gå til innhold

Symptomer, se her!

sunshine89-septemberbaby <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter den "normale" syklusen kan jeg ha IKM i morgen, men etter den jeg har fulgt de siste par mnd har jeg 5 ukers syklus og derfor ikke IKM før neste mandag. Men nå er det vært mye rart i det siste!

Er det noen som har hatt slike symptomer før:

*Magevondt (kniper, kniper, kniper - spesielt etter inntak av at, eller når jeg sitter for lenge om gangen)

*Sure oppstøt

*Røde prikker på brystkassen/magen

*Slapp/trøtt

*Vonde bryster / spesielt brystvorta er ØM ØM ØM

*ikke lyst på godteri lengre (noe som jeg alltid har sug på, spesielt i disse PMS tider)

*Høy, lukket livmortapp

SKAL teste, men har selfølgelig tomt, så må kjøpe inn litt..

Hadde vært kjekt å fått litt tilbakemeldinger :-) Har skrevet inn flere i det siste som ingen har svart på...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke merket noe til EL denne uken, da jeg egentlig skulle hatt den. Det er det som er litt rart!! Puppevondt har jeg, men null el-slim osv. så da kan jeg ha hatt den tidligere..

Skrevet

Kan rosa "utflod" være tegn på graviditet/festeblødning? Og bittelitt utflod som er brunt i ettertid?

Skrevet

Mange av de symptomene kan være tegn på graviditet =) Jeg har selv ømme pupper og kjenner stikninger nede i livmora. Men man leter ofte etter symptomer når man er prøver, så er lett å falle i den fella...

Spennende er det uansett, kjøp deg en test i morgen!

Lykke til!

Skrevet

Tok en test fra billigtester i kveld som viste neg, men da var urinen uttynnet og det var jo som sagt kveldsurin. Tar en i morgen tilig for sikkerhets skyld, hvis ikke får jeg krysse fingrene og håpe på at jeg HADDE el den uken som var nå og at all den sexen vi har lagt inn nå, ble en suksess og jeg får positiv test neste uke ;) Er i 7 pp nå, og begynner å bli utålmodig :P

Du da? Hvor mange pp? Og når er IKM? :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...