Gå til innhold

Slankere i bergen?


~Bella 2 søte små og en spire~

Anbefalte innlegg

Noen her fra bergen.. som kunne tenke seg en slankevenn? Litt mere motiverende om man har noen og slanke seg sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

hei :)

 

jeg er fra bergen og på slankeren :)

hvor mye vil du ned? og hvordan gjør du det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fra Bergen.. Har begynt å kutte ut karbo og akkurat nå erstatter jeg frokost og kvelds med nutrilett.

Håper på å gå ned ca 10 kg. Bare holdt på en uke..

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer ikke å kutte ut karbo, det tilsvarer for mye av middagene våre :/ men kutter ned på søtsaker og brus. Drikker mer vann, og beveger meg mer. Så har jeg kjøpt meg wii fit plus, rokkering på 2.2 kg og balansebrett. :) men det som sliter på meg, er motivasjonen , den er heller dårlig :( håper på å gå ned ca 7-8 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så god motivasjon denne gangen, derfor jeg klarer kutte ut karbo. Noe jeg aldri trodde ville skje. Før bestod maten min av pasta, ris og poteter og brød til frokost og lunsj..

Så er en forandring..

Har ikke vekt, men begynner å merke litt forskjell :)

Holdt på to uker nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så god motivasjon denne gangen, derfor jeg klarer kutte ut karbo. Noe jeg aldri trodde ville skje. Før bestod maten min av pasta, ris og poteter og brød til frokost og lunsj..

Så er en forandring..

Har ikke vekt, men begynner å merke litt forskjell :)

Holdt på to uker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så god motivasjon denne gangen, derfor jeg klarer kutte ut karbo. Noe jeg aldri trodde ville skje. Før bestod maten min av pasta, ris og poteter og brød til frokost og lunsj..

Så er en forandring..

Har ikke vekt, men begynner å merke litt forskjell :)

Holdt på to uker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har prøvd å lagt meg på den lavkarbo biten jeg også.. men klarer ikke HELT og holde meg unna da.. Hehe.. Men ser jeg har en go del mere enn dere og gå ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er hardt i dag da.. Siden det er lørdag.

Jeg har gått noen dager nå, kun på Nutrilett shake. Og det er hardt, men effektiv. Skal gå noen dager til. Så skal jeg prøve meg på lavkarbo ala Fedon. Har bestilt to bøker fra han.

Håper jeg klarer å å gjennomføre altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke de der shakene.. Prøvde en sånn allevo.. holdt på å få det i retur igjen :-S så det er hvertfall ikke noe for meg! Prøver heller å spise sunt og ofte men lite.. ser nå ut som det hjelper.. har gått ned 7 kg på 2 mnd.. :) så er fornøyd med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :) Imponert.

 

Jeg er nå ferdig med shakene. Og det var hardt siste dagen. Da ble jeg uvel bare av lukten. Så nå er jeg i gang med Fedon..

 

SPennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Kunne egentlig tenke meg og gå ned litt mere for hver gang jeg veier meg.. men men.. det går nå rett vei, så får vel bare være fornøyd med det ;) Skjønner godt at det var hardt og at du ble uvel.. ble det første dagen jeg prøvde det jeg så.. så fant ut at dette var ingenting for meg.. Hehe.. Men all ære til deg som klarte og holde ut det ;) Blitt lite med turer her da, siden jeg har ei lita ei som har hadd feber siden søndag :-S Blir litt låst inne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...