Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Google er en finfin ting vet du Klappe, klappe søte, dyppe dem i fløte, først i sukker og så i smør, så blir kaken som den bør, for store, store ....(babyen/barnet sitt navn)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Klappe, klappe søte Dyppe den i fløte Først i sukker, så i vann Så kommer det en gammel mann Som vil kaka prikke Men ei lita gull-stikke
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Klappe klappe søte, dyppe den i fløte, først i fløte, så i vann, også kom en gammel mann, som ville smake kake, å den skulle (barnetsnavn) bake. Forskjellige versjoner her, det er litt gøy!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Har jeg hørt så feil? Har alltid synget "Klappe,kake søte" jeg og resten av tesken slik som 19:14
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 bake kake søte dyppe den i fløte, først i fløte så i vann så kom det en gammel mann som ville kakka prikke med en liten stikke.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Her er også en versjon:) Bake kake søte, dyppe den i fløte. Først i sukker, så i vann. Også kommer det en gammel mann, som ville smake kaka, som (barnets navn) hadde baka.
Miss Dynamite Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 jeg synger også bare den samme som anonym 19:33 bruker bake kake søte dyppe den i fløte først i fløte så i vann, da kom inn en gammel mann som ville smake kaka som (barnets navn) hadde baket
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 ''Også kommer det en gammel mann, som ville smake kaka, som (barnets navn) hadde baka.'' Sånn slutter den jeg kan og, men det er vel trolig en nord-norsk versjon? Jeg er fra Troms hvertfall...
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 3. januar 2010 #11 Skrevet 3. januar 2010 Klappe klappe søte, dyppe den i fløte Først i sukker så i vann så kom det en liten mann som gjerne ville smake på lille (navn) sin kake
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #12 Skrevet 3. januar 2010 Jeg synger versjonen som 19:33 synger
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #13 Skrevet 3. januar 2010 Klappe, klappe søte dyppe den i fløte først i fløte, så i vann så kom det en gammel mann som ville kaka prikke med ei lita stikke
mamma til twins Skrevet 3. januar 2010 #14 Skrevet 3. januar 2010 Klappe, klappe søte Dyppe den i fløte Først i sukker, så i vann Så kommer det en gammel mann Som vil kaka prikke Men ei lita gull-stikke
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #15 Skrevet 3. januar 2010 Klappe, klappe søte dyppe den i fløte først i fløte så i vann så kom inn en gammel mann som ville kaka prikke med ei lita gullstikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå