Fridha6 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hei! Jeg er ei ung kvinne på 22 år, og bor med min samboer på sørlandet. Vi har ikke prøvd å bli gravide, men vi har heller ikke vært særlig flinke på p-pillene jeg går på. Jeg har ofte slurvet og glemt dem. (Går på Cerazette) I går fikk jeg altså en veldig lys rosa "blødning" eller hva jeg skal kalle det. Så mer ut som lyse rosa utflod. Kan dette være det man kaller for en festeblødning? Kan det være et tegn på at jeg er gravid? Eller kan det rett og slett bare komme av at jeg har slurvet? I dag har jeg ikke lyse rosa utflod, men mer brunt slim. Men det er overhodet ikke mye! Er bare bittelitt (Beklager detaljer Hva tror dere dette kan være? Med vennlig hilsen lille meg
Fridha6 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2010 Glemte forresten å si at jeg kun har gått på Cerazette i 2 uker! Og at jeg ikke venter mensen før den 18.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Dette tror jeg helt ærlig er Cerazette slurv og ikke en graviditet. Høres veeldig ut som meg selv når jeg gikk på Cerazette å slurvet litt med pillene. Fikk da slike "mellomblødninger" som bestod av rosa/brunt utflod. Men selvsagt, det kan jo være en graviditet og. Ta en test å se Hvis du får neg. svar ville jeg nok ventet 2uker å så tatt en ny en, bare for sikkerhets skyld
Fridha6 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2010 Tusen takk for svar! Setter jeg veldig stor pris på! Tenkte å ta en test til uka og se.. Blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå