Gå til innhold

Kolikk av å få i seg luft når hun ammes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 6 uker og har kolikk. Det går greit, for det har vært skriking i en veldig begrenset tid på døgnet, ca fra 23 til 02 hver natt. Hun er våken og urolig fra 19 til 23 ca, men ellers sover hun stort sett resten av døgnet. Et veldig merkelig sove-mønster, med andre ord..

Samboern min mener at jeg ammer for mye på kvelden. Vet det har vært diskutert mye her inne, men det er jo en balansegang. På en side skal de regulere spisingen selv, og på en annen side skal man jo ikke legge dem til bare fordi de er urolige?

Kan hun få i seg luft, som igjen gir kolikksmerter, når jeg ammer, og har litt lite melk på kveldstid?

Noen som har noen tanker om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg ikke noe om, men vet at det er vanlig at de vil ha mat oftere om kvelden, noe med at man har mindre men fetere melk om kvelden. Den fete melka holder dem vist mett lengre utover natten, så de kan sove litt lengre om gangen.

Skrevet

Jeg har bare et eneste godt råd, og det er å prøve akupunktur. Vi fikk tre behandlinger til lillegutt, og han har vært en drøm siden. Men finn en dyktig akupunktør!

Mannen din tar feil.

Jeg vil se det barnet som drikker melk fra puppen når det egentlig er mett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...