Gå til innhold

Seteleie, når snudde babyen deres seg?

Lille meg -<3

Anbefalte innlegg

Hei... jeg er 31 uker på vei og tulla sitter for det meste i seteleie, og tverrleie. Sparker i underlivet.....

Jeg er 4 gangs gravid og det at hun derfor har god turneplass.

Men mine 3 andre hadde snudd seg på denne tiden.....

Når snudde babyen deres seg???

Glad for svar...

Fortsetter under...

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er 37 uker på vei med 4. barnet, og har fått konsatert seteleie. Var i går på vendingsforsøk, men det ble med forsøket... Her har vi tydelig med en/ei med bein i nesa å gjøre, for han/hun ville ikke snu seg:-) Er ganske avslappa på dette med setefødsel.

4 jordmødre og overlegen på føde sa tydelig i fra at seteleie var en grei fødsel, så lenge man har født tidligere, og/eller bekkenet er bredt nok.

Mine 3 tidligere fødsler har vært "normale", og hodet har snudd seg ned tidlig i sv.skapet. Men fikk høre flere historier fra jordmødrene om tilfeller der barnet har snudd seg dagen før fødselen starta; så det er da enda håp:-)

Lykke til!

Jeg er nå fullgåtte 36 uker, tulla bytter ennå liggestilling, fra tverrleie/skråleie til å ligge riktig vei.

Håper hun snart får bestemt seg for den riktige veien.

Med dårlig oper rygg, som de gjeren vil reoperere, nedsatt førlighet i venstre ben,isjas utstråling, bekken løsning foran og bak, og div ander diagnoser, blir det ikke fødsel vaginalt på meg, hvis hun ikke ligger riktig vei,.

Lykke til dere andre og.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...