Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Når man blir tidlig kvalm og kaster opp i svangerskapet at det kan være en jente baby ? Hører mange sier det. Det stemte med mine to venninner. Jeg selv, er små kvalm hver dag men ikke så gale at jeg må spy. Litt artig dette. Hmmm. Blei så nyskjerrig om noen av dere kansje har opplevd det ?
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 jeg var veldig kvalm og fikk jente ei venninne av meg var ikke det og fikk gutt. men jeg har ei annen venninne som ble lagt inn begge gangene pga kvalme og oppkast og hun fikk gutter begge gangene. tror egentlig ikke at det ligger noe i det, men morsomt å se hvem det stemmer på
snartmammapåny Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Kan nok enten være jente eller gutt.. Men stemmer vel at kjerringrådene sier at er man lite kvalm så er det gutt, men det betyr nok ikke at om man er kvalm er det jente, for er nok en del guttemammaer som også var kvalme... Jeg var ikke en dag kvalm med nr 1, det var gutt. Denne gangen er jeg veldig mye kvalm, men ikke spying enda iallefall. starten på uke7 nå. Mye som er forskjellig fra med nr 1, så blir spennde å se
ønsker nr 3!!! Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Da jeg var gravid med datteren min så ble jeg veldig kvalm fra uke 8 eller litt før til uke 12. Jeg var kvalm hele dagen og kastet opp. Men nå er jeg gravid med den andre 9+5 idag og har ikke vært kvalm enda, bare noen ganger bitte bitte små kvalm. Noen ganger tenker jeg på at spiren har det ikke bra hvis jeg ikke er kvalm men det er kanskje ikke samme som den første. Vet ikke om det har med kjønn å gjøre, men det er noen som sier det. Jeg lurer på det også Lykke til!
Fjelljenten Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Var kjempekvalm og kastet opp i 2-3 uker, fikk gutt... dette var rundt uke 8...
*Lille Persille" Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Jeg var ikke kvalm en eneste gang i mitt første svangerskap og fikk jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå