♥binna♥ Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Ny her. Har temmelig regelmessig syklus 27-28 dager. Kortvarig blødning. Når ha sex regnet fra første dag i siste mens?
Puppen og lillemor Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 hvis du har en syklus på 28 dager så har du vel el rundt dag 14 (antall dager mellom el og ikm kan variere litt fra person til person). hvis jeg var deg ville jeg da ha sex på dag 12, 13, 14 og 15 - i hvert fall!!!
tregosten Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Da har du samme syklus som meg. Vi har (prøver å ha) sex annen hver dag fra dag 11-16. Av og til hver dag, visst gubben får bestemme..(rødme) Skulle hatt oss nå disse dagene her, men er så irritert på han akkurat nå at jeg vil rett og slett ikke. Så til h... med denne pp! Men lykke til! :-)
♥binna♥ Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2010 Hei! Til oss er det motsatt, jeg som er mest ivrig på sex... Har du barn fra før? Det har vi, to gutter 5 og 8, så dette blir evt en attpåklatt. Ble lett gravid med de to første, men nå er både jeg og gubben eldre så jeg er spent. Må vente på neste mens før forsøk nå, for sent i denne syklus. Det er første dag i mens som er dag 1 i syklus, ikke sant? Tenkte ikke på sånt sist. Lykke til!
tregosten Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Stemmer det! Jeg har ingen barn, men sambo har en gutt på 8. Han har litt færre sædceller enn normalt, mistet den ene ballen i en ulykke for 10år siden. Men ikke så mange færre enn at jeg ikke skulle bli gravid. Derfor lurer jeg på om det er noe galt med meg. Prøvd siden mai-07. Har bestilt time hos homeopat nå og så får vi håpe det hjelper. Hatt ett ivf-forsøk og tenker på å ta ett til i vår visst ikke homeopaten fikser meg. :-D Også skal jeg slutte å ta ibux under mens, for det er visst ikke bra. Homeopat for det også. Gubben kom hjem og ryddet hele kåken her i sted. :-D Flaks for han da...he he. Hvor lenge har dere prøvd denne gangen da?
♥binna♥ Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2010 Akkurat begynt! Har vært usikker på om vi ønsker flere barn.. Eller dvs, jeg har ønsket tre, mannen min som har vært usikker. Men nå har vi (han) bestemt oss for å prøve et halvt år. Blir jeg ikke gravid fram til sommeren tror jeg vi setter en strek og er fornøyd med antall barn vi har. Håper det ordner seg for dere. Ganske lang tid dere har prøvd.Smart av han og rydde da
tregosten Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Alltid mannfolka som bremser.. Min vil bare ha en til, men jeg vil ha to. Lett for han å si som har en fra før. Får ta overtalelsen på nr.2 etter vi har fått nr.1. :-) Visst vi får i det hele tatt da vel å merke.. Gir ikke opp med det første i hvert fall. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå