Gå til innhold

Jeg er så forbanna, lei meg.... Må bare få det ut :(

tonebf

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal derre skje? Mistet tre ganger i år.... Den ene gangen verre enn den andre! Først en vanlig SA, så en MA der hvor morkake og livmor vokste men ikke baby, så siste endte utenfor livmoren... Så nå sitter jeg her med en eggleder igjen og er egentlig ganske sint tror jeg! Vet ikke hvorfor men er så lei meg, gråter... Livredd for og bli gravid igjen, selvom jeg har så lyst.... Kan ikke vente til jeg er ferdig med mensen, men alikevel så tør jeg ikke så vi bruker kondom.... Er så mye følelser her at uff.... Har en gutt på 4 år fra før, men vil så gjerne gi han søsken.... Vi vil ha en til men vi får jo ikke!

Nei dette ble ett sutre innlegg men nå fikk jeg ihvertfall satt ord på noen følelser...

Fortsetter under...

Huff, stakkar deg, så uflaks du har hatt!! :-O Skjønner godt at du er redd for å bli gravid, men vil jo forsatt ha baby, det er jo derfor vi driver med dette styret! Har du fått tilbud om noen å snakke med? Legen min nevnte det sist gang jeg var der, har ikke vær aktuelt enda, men så har ikke jeg hatt det like hardt som deg!

Man blir helt knust av å oppleve dette gang på gang, ikke så rart det. Heldigvis blir det bedre med tiden... :)

Jeg hadde en samtale med psykologen på helsestasjonen når jeg nettopp hadde gått gjennom min tredje abort, da var jeg rimelig langt nede. Det var godt å grine litt, og i løpet av én eneste time klarte hun faktisk å snu tankene mine til noe positivt. Hun fokuserte på hva som fungerer i livet mitt, og jeg gikk smilende ut av kontoret husker jeg. Du har i alle fall ikke noe å tape på å prate med noen. Det verste som skjer er at du ikke gidder å gå flere ganger. Fastlegen er gjerne ikke den beste å gå til, for de har ofte så dårlig tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...