Gå til innhold

Og da var jeg tilbake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter siste fødsel i august 2008 forbannet jeg meg på at det var siste...vel, her sitter man, 6+5 uker på veg, og venter neste 26 august..haha, men gud, jeg gleder meg-jeg blir faktisk seksbarnmamma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann, gratulerer så mye :-) har også fått 26.august som termin noen steder, men da har jeg bursdag, så jeg går for termin 29. august i stedet, har fått det andre steder :-)

Skrevet

ojojoj,så artig da:-) gratulerer så mye:-))

Skrevet

Oi! Gratulerer! : ) Hehe, jeg har også termin 26.august. Jeg hadde tenkt at jeg ikke ville gå høygravid på sommeren, men joda, det ble da slik: )

Artig når så mange har samme dato. Blødningen min sist var en sa da, så jeg er jo ikke helt sikker på når man kan forvente at terminen blir når man er hos legen og sjekker seg. Tenker jeg venter noen uker før jeg reiser til legen igjen, ettersom jeg mistet i uke seks sist. Nå er jeg (ja, som dere sikkert skjønner) 6 + 5 : ) Tenkte jeg skulle vente til uke ti eller noe.

: )

Skrevet

Gikk høygravidpå sommern sist og, får bare håpe denne sommeren ikke blir fullt så varm..drøyer til uke tolv med jordmortime, bruker ikke legen, siden jeg er jo ikke sjuk, og har jo gjort det her en del ganger før :D trist å høre at du mistet sist, men gratulere masse med ny spire :) Jeg er hundre prosent sikker på terminen min, vet ganske nøyaktig når genspleisen foregikk. Håper bare jeg ikke får denne på bursdagen til minsten, som blir to år 30 august..

Skrevet

Hehe, ja, vi får se hvordan temperaturen blir. Det er jo greit med at man kan ha på seg kjoler og skjørt da, og slipper å kle på seg alt mulig i mange lag. Det er ikke så greit å planlegge å bli gravid, så man skal være veldig happy for at man har blitt det : )

Oi, hundre prosent ja? : ) Da skulle det være greit å regne ut. Hehe. Dette blir gøy! Lykke til! : )

Ingunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...