Gjest Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 I overmorgen skal jeg ta min tredje test i håp om å få et klart svar. Mine to forrige tester kunne vise hver sin svaaaake rosa strek, men kan jo ikke være sikker enda... I dag er jeg 8-9 dager over IKM, og har hatt mensmurringer siden 2.juledag. Ellers har jeg følt meg litt oppblåst de siste dagene, har vært litt småkvalm og kroppen føles annerledes. Fremdeles ingen tegn til mensen. Men har kanskje ikke all verden til symptomer.. Hvilke symptomer har dere? Har dere fått noen svake positive tester? : ) Og er det flere som joiner meg med testing denne dagen?
GuttemammaTilTo Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 jeg kan ikke teste enda men ønsker deg masse lykke til!!! så utrolig spennende, du skal se at du er gravid :-) symptomene er hvertfall tilstede! krysser fingrene for deg :-D
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Jess! Jeg skal teste i morgen. Har ikke helt kontroll på IKM nå, enten er den i morgen eller neste mandag. Har ikke merket EL denne uken, da den skulle kommet (etter syklusen de siste mnd), men nå har det mulig rettet seg tilbake til "normal" syklus 28 dager, og da har jeg IKM i morgen. Er veldig oppblåst, knallhard mage og mageknipe. Føles som den strammes noe sinnsykt! Sure oppstøt, kvalm, vonde brystvorter, røde prikker (er det normalt!??) på pupper/mage. Håper det kankjse har skjedd noe magisk der inne!
fjollefrua Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Jeg skal teste enten tirsdag eller onsdag. Har IKM 5. januar, så tester da hvis ikke tanta kommer før det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå