Gå til innhold

Hei! Da kommer jeg også inn her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynte å prøve 01.01., så nå håper jeg at det ikke tar for lang tid før det spirer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn, og masse lykke til!! Håper du er en av de som ikke må bli her så lenge :)

Skrevet

Tusen takk for det! Det gikk på 1 pp første gang, men er redd for å ta det for gitt denne gangen, plutselig tar det en stund før det går.

Har ekstremt uregelmessig mens, så det er jo umulig å vite når eggløsningen er, har ikke lyst å stresse med EL-test.. Så da er det bare å hoppe til sengs så mye man orker;)

Skrevet

Ja ikke sant!! Hehe.. Nei, ekspertene sier vel at sex hver andre til tredje dag er nok om man prøver å bli gravid. Så her stresser vi ikke med sexing engang! Er helt på viddene mine sykluser og, og skulle vi hatt oss hver dag, så hadde jeg blitt utslitt tror jeg! Hehehe...!!

Skrevet

Hehe, ja du sier noe der, man må ikke slite seg ut i starten, det kan komme til å vare en stund! ;) Ser at du er i 7pp på profilen din, har du barn fra før? Jeg har en liten en på 2 år:)

Skrevet

Oh..profilen min har vel ikke blitt oppdatert på ei stund nei! *whoops*

Starta prøvinga i november -08...og etter det har det bare gått nedover... hehe. Sist mens var 12.november...før der igjen var vel i august... Hele syklusen min har gitt opp, tror jeg! Hehe. Har ingen fra før heller. Gubben har en liten knall på halvannet år, men....får ikke sett han...(laaang historie) Så blir liksom førstegangs både jeg og gubben :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...