Gå til innhold

Er så spent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent på om samboeren rekker hjem til eggløsningen denne gangen...pleier å ha 3-4 dager med positive EL-tester før selv EL-dagen, og om jeg får positiv EL-test idag så er det 3. dagen idag.

Er litt i tvil om den første positive kan regnes som positiv, for mine EL-tester blir superpositive når LH-nivået er på topp. Den første var strekene like sterke på...og 2.dagen (altså igår) var den superpositiv!skal man likevel regne 12-48 timer fra første positive EL-test?

Samboeren kommer hjem om 2 dager, altså 5.januar...så håper på en måte at eggløsningen venter 2 dager!! Drikker masse kaffe og håper det skal forstyrre eggløsningen..hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var 12-48 timer etter siste positive test jeg?! :-| Har ikke så peiling på disse testene jeg da..hehe. Dårlig erfaring!! :P Ingen blei positive!! *hehe* Men har jo lest om andre som har hatt positive tester i mange dager, liksom...48 timer er tross alt bare to døgn!? Tror dere rekker det jeg :)

Men om kaffe forstyrrer eggløsninga når den allerede har satt i gang, vet jeg ikke altså. Hehe..kommer ikke på noe heller!! Sikkert like greit..så vet du når eggløsninga kommer neste måned og, liksom..hehe.

Skrevet

Hehe.. ja det med kaffe nytter nok lite vil jeg tro! Men tok en EL-test nå, og idag er test streken like sterk som kontrollstreken igjen og da betyr det vel at eggløsningen skjer innen ett døgn vil jeg tro! Har drukket mye kaffe da...så kan jo være urinprøven var litt utvannet...hehe ;) men får ta en ny senere når jeg har spart litt!

Håper vi rekker det, for er så irriterende å måtte vente mange uker på neste EL!

Men dette betyr jo at jeg har begynt å få regelmessige sykluser da, så det er jo kjempe bra! Ligger på 29-31 dager nå, og det er jo slett ikke gale :)

Hvordan går det med deg da Drømme? Leste at du ikke har teste denne pp'en, og det kan du være stolt av altså :) jeg er alt for svak...hihi

Skrevet

Hehe.. Hadde bare lova megselv og IKKE teste eller tempe eller tenke baby i hele desember! Og det klarte jeeeg! Wohoo! Men godt å være tilbake i slaget igjen. Klar til kamp! :P

Men får vel noen tester i mårra eller tirsdagen, så da er det på'an igjen :P Forventer ikke no positiv test da.. Not at all! Men kjekt fordet..hihi.. Skada i huet vettu. Hehe..!

Skrevet

Hmm..ja får nok noen skader av å være her inne tror jeg ;) smitter vettu!

EL-testen ble faktisk mer positiv den når den fikk ligge å jobbe til tidsfristen, så da er test-streken forsatt sterkere på tross av all kaffedrikking i morges. Da kan jeg vel håpe at vi rekker egget! ;)

Jeg har jo misforstått hele greiene jeg da, for trodde det var 12-48 timer etter første positive EL-test som gjaldt. Men siden jeg hadde så mange dager med positiv test,så har jeg likevel tatt utgangspunkt i den siste positive. For leste at når testene blir negativ igjen, så er egget sluppet. Det stemmer vel??

Har du prøvd akupunktur enda da? Er overbevist om at det er det som har stabilisert mine sykluser :)

Skrevet

Har ikke komt så langt. Økonomien fikk seg jo en goood knekk når vi mista jobben rett før ferien vår, BEGGE TO! Men, nå ordner nå det seg og etterhvert, så da er det bare å kjøre på igjen! Hehe.

Kommer nok til å ta en tur til gyn først, for å vite hva jeg må forholde meg til. Mistenker pco... Men hvis det ikke er det likevel, eller at det bare er litt, så skal jeg hoppe på de alternative alternativene?? Hehe...jula har tatt knekken på meg........*riste påhodet*

Men når el-testen er neg. så er egget sluppet ja..! Det stemmer.. Kroppen må kvele hormonene så ikke flere egg slipper. Hehe..

Skrevet

Ja gud forby at den slipper mer enn ett, kroppen min er ikke bygget for å bære tvillinger ;) er liten av vekst,så holder lenge med en baby i magen!

Har selv begynt på bidronninggele jeg, for det skal visstnok styrke kvaliteten på eggene og stabilisere hormonene..så er verdt forsøket! Men blir det ikke baby til april så setter jeg inn neste gir og prøver akupunktur igjen ;) Mannen skal få sink og c-vitaminer når han kommer hjem, så her skal ingenting være uprøvd!

Så nå må jeg bare klare å slappe mer av...hmm...det blir nok det vanskeligste :)

Skrevet

Hm...sink og c-vitaminer ja.. Får nevne det for gubbe.. Han er litt redd for det er hans skyld, stakkarsen. Til tross for mine iherdige forsøk på å forklare at med min syklus, så er det nok meg. Hehe.. Og jeg har særdeles lang overkropp i forhold til beinlengde, så min kropp er nok bygga for flerlinger :P Haha!! Men så heldig blir vi nok ikke..sikkert like greit. Bor i leilighet med fin plass til ett barn, men to? Nei da tror jeg vi hadde måtta flytte gitt!!

Oooh..håpe testene mine har komt i dag! Hehe.. Sååå lyst å ta en test. Fader'n hvor teit det går an å bli da...hehe. Vet den blir negativ, men såå lyst likevel!! *knis* Huff altså....kvinnfolk er ikke mye gode...

For å klare og slappe bedre av, skal jeg begynne å gå turer daglig. Helst en times tid.. håper jeg..hehe. Litt dritt med all snøen, for her i byen er det ikke noe som heter å måke fortau!! Får ta med meg akebrettet :P (forresten skikkelig undervurdert trim det å renne på akebrett!!!)

Nei..nå får jeg spa gubben utav senga...nå er jula over!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...