Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Åååh, nå føler jeg bare for å sutre litt...hehe. Håpa sååå i det lengste at syklusen skulle bli bra heeelt av seg selv!! Men ser dårlig ut gitt... cd53!!! Har vel sikkert fått no pco-dritt tenker jeg :-| Slutta på pillene, la strax på meg, og er ikke sikker på om jeg innbiller meg det, eller om jeg faktisk har fått mere svarte hår på kroppen Av alle ting altså...bæsj!!!! Og kviser!! Herligheten til kviser!! Men kjøpt meg supermiddel nå da..! Apoteket sin Vichy hudpleie serie er bare supergod. Dyrt som pokk, men verdt hver ei krone for meg! *sukk* Så da var det tilbake til "slanking" og kilokampen fra i mårra av! (er fremdeles litt jul ) Gikk jo ned 5 kilo før jul..mhm....godt jeg bare gikk opp igjen 3 da! Haha! Jaja. Enkle kilo å få av, det en får i jula.. Mest vann p.g.a alt salte maten. Er nok litt heldig der tror jeg.. Går fort opp i vekt, men trenger ikke så mye strev for å gå ned litt heller, ser det ut til. Må bare legge sjela mi i det. Og nå MÅ jeg det, skal jeg ha baby!! Sjangsene øker betraktelig om en klarer å ta av noen kilo (når en har en del å ta av), så da skal jeg kjempe hardt!! Men som sagt...er nok litt heldig. Er ikke mye forandringene jeg trenger å gjøre før det viser igjen på vekta... Men har nå bestilt meg noen tester nå da... Har ikke hatt det i hus på to måneder tror jeg! Må jo sjekke for sikkerhetsskyld!! Hehe... Savner og teste! Er jo såå gøy!! Selv om jeg forventer negativt svar, så gleder jeg meg! Hihi...!! Abstinenser!!! Men for å leve litt i drømmene da, så har jeg nok noen symptomer om jeg vil Har fått noen sikksyke blodårer på skuldre, nedover armene.. og sånn har det vært nå siden rett før forrige mens..altså...54 dager siden?! hm...har jeg noe mere da? Jo..har vært sånn..nesten syk siden julaften :-| Høye temper (over 37 hver dag), sånn nesten feber innimellom. Noe som da gjør at jeg fryyyser noe sinnsykt innimellom og.. Og ekstremt distré!! Gubben står og snakker til meg, og jeg hører ikke at han snakker engang. Hehe.. Kan så klart ha heeelt andre årsaker enn et symptom, men det er jo sånn vi liker det her inne? Tempinga har jeg tatt pause fra, den og. Har bare tatt tempen for jeg tror jeg har feber! Har tatt den siste par morgenene og, for å sjekke..den ligger på det samme hele tiden nesten nå.. Uansett hvor mye jeg styrer eller ligger i ro! Hehe. Hm...har vi noen flere symptomer da? Nei....tror ikke det... Jaja! Da var mitt bidrag til søndagens trådliste utført! Ha en fortreffelig søndag, jenter!! Husk!! Baby blir det til slutt på Alle!! Klem fra skravlesyke meg!
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Hei og ett riktig godt nytt år til deg Drømme stress-less!! Alltid like hyggelig å lese innleggene dine;) Gurimalla for lange sykluser du har da. Da skal ikke jeg klage med mine korte( 24-26 dgr) Kanskje bedre det med korte enn lange. Uansett så er ikke det noe vi rår med. Har du hatt en fin jul da?Kost deg med gubben og familie? Ja,ja kiloene stikker vel sin vei så fort man kommer i vanlig gjenge igjen. Jeg gikk ned 10 kilo i høst.Mistet matlysta helt. Aldri opplevd det på den måten før,men så lenge jeg ikke er noen sylfide så var ikke dette noe å klage over;)) Men TR kommer like herlig for det. Kjenner jeg er drittlei hele prøvinga,samtidig som jeg ønsker så veldig et barn.Des 07 startet vi prøvinga. Etter 15PP ble vi gravid,men hadde en Ma i uke 10.Etter det har TR kommet like punktlig på besøk,blæææææ. Hadde aldri trodd jeg skulle ha probl med å bli gravid,mem,men. Tiden har vel ikke vært riktig da. Prøver å holde meg laaangt unna BIM.,men ikke lett. Jeg er så nysgjerrig på hvordan det har gått med jentene her inne,så må jo innom å sjekke. Symtomer har jeg jo hver mnd når IKM nærmer seg.Man håper jo like mye hver gang .nei,jeg får vel avslutte her. Godt å bare få tømt seg litt;) Ønsker deg lykke til drømme. Det må da være din tur snart synes jeg. Ser det er mange her inne som har testet positivt. Er nok vår tur .Nytt år med nye muligheter. Varm klem fra meg til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå