Flutili Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Kan noen se på amnnen min, har han bra eller dårlig sædkvalitet? Han 021183
Flutili Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2010 Litt skrive feil her, mente "mannen" ikke "amnnen", men regner med dere skjønte det
Flutili Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2010 Ingen som har lyst til å spå? Måtte dytte litt til, var nesten på bunnen her igjen.
Flutili Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Synes jeg havner så langt ned, jeg gir meg ikke. har prøvd flere ganger med andre temaer, og har gitt opp til slutt. Jeg ønsker svar, så holder på en stund til.
Flutili Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2010 Nå hadde jeg havna langt ned igjen
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Trur ikke han har dårlig men heller ikke det beste.. Så sånn midt i mellom får jeg opp..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Ble litt feil, mente at han har ikke sånn veldig bra men ikke sånn veldig dårlig heller men kanskje litt dårligere en "normalt"
Flutili Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2010 ok, mange takk for at du tok deg tid, kan du se noen graviditet snart? han var til legen for å bare skjekke sæden, men legen sa at de utførte ikke slike skjekker før etter et års prøving. jeg tenkte bare at det hadde vært greit å skjekke kvallitet i tilfelle den var lik null, så kunne vi fått hjelp istede for å bli så veldig skuffet gang på gang hver ganng TR dukker opp.
Flutili Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2010 Nå var jeg nesten på bunnen igjen, dytter litt opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå