Gå til innhold

Da smyyyger jeg meg inn her <3 ENDELIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, og gratulerer til alle dere andre også : )

Symptomer her i gården er mest at jeg blir litt fortere sliten, samt at puppene har adgang forbudt-skilt. Dæsken, at det skal være såå ømt. Nesten så man ikke vet om man skal ha av eller på bhen... Men men, man skal vel ikke klage for at puppene vokser og gjør seg klare? : ) Hehe.. Jeg begynte å kjenne symptomene omtrent da jeg ventet mens, og nå er jeg tre uker på overtid. Dvs i 3.uke omtrent... : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taaaakk og gratulere til dere ogsååå;D Ja, tenk at det endelig ble våres tur - jippi!

Symtomer fikk jeg en ukes tid før IKM og er der fremdeles. Det er vondt i korsryggen og murringer i magen. Dette har jeg så og si hele dagen. Rett før lunch-tid i dag var jeg såå sulten, at jeg faktsik ble skikkelig kvalm, kjente også panikken tok meg - håper ikke jeg skal ha det sånn fremover. Jeg har nettopp startet i ny jobb og har derfor lyst til å kunne gi mest mulig av meg selv;-)

Skrevet

(Prøver igjen hehe)

Taaaakk og gratulere til dere ogsååå;D Ja, tenk at det endelig ble våres tur - jippi!

Symtomer fikk jeg en ukes tid før IKM og er der fremdeles. Det er vondt i korsryggen og murringer i magen. Dette har jeg så og si hele dagen.

Jeg drakk to glass vin før jeg viste at jeg var gravid, og jeg ble også skikkelig dårlig av det - Rart hvordan kroppen gir beskjed altså;)

Rett før lunch-tid i dag var jeg såå sulten, at jeg faktsik ble skikkelig kvalm, kjente også panikken tok meg - håper ikke jeg skal ha det sånn fremover. Jeg har nettopp startet i ny jobb og har derfor lyst til å kunne gi mest mulig av meg selv;-)

Skrevet

Gratulerer så masse!:D

Selv har jeg testet positivt på 4 tester fordelt utover de siste 5 dagene:b Måtte jo være på den sikre siden ;)

Så ser bare frem til første kontroll, når jeg omsider kan få bekreftet at det faktisk er liv der inne! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...