Fjelljenten Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Ikke like nylig, men et par uker siden :-) Gratulerer :-)
trixieee Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2010 Tusen takk Er uvant å faktsik være den som tar i mot gratulasjonene he he. Gratulere så masse til deg også! Det blir spennende å følle deg framover ;-) Mange klemmer fra en lykkelig
Fjelljenten Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 I lige så ;-) Og takk :-) Det er en deilig rus rett etter man har testet, kan tenke meg det bruser godt i deg nå... Har du ventet en stund? Jeg måtte vente på en treig mann, og det tok noen måneder mer enn jeg ønsket, så nå har jeg termin rett rundt bursdagen min, hehe... Vet du hvor langt du er?' Mange klemmer tilbake ra også lykkelig :-)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Hei! Gratulerer så masse!!!! prøvd lenge?? Jeg har akkurat testa pos, er fortsatt 5 dager FØR ikm, så det var en svaaaaak svak strek der, men den ER der... Og som de sier, en SVAK pos test er fortsatt en POS test..... :) Skal ta en ny test om et par-tre dager bare for å få det bekreftet..... er helt surrealistisk siden dette er 1 pp etter to år med hormonspiral.... Masse lykke til!!!!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Er du mange dager etter IKM nå eller?
trixieee Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2010 Disse mennene, disse mennene altså ;-) Men du får tenke på det positive at du vertfall har en mann som vil ha barn. Kjenner ei som har en samboere som ikke vil ha barn - tenk så frustrerende. Åsså rundt bursdagen din da, så kjekt! Ja det kommer nok til å bruse godt i meg snart - det har liksom ikke gådd opp for meg enda! Har ikke fortalt det til noen (bortsett fra dere her inne da selvfølgelig). Mannen min er på jobb i nordsjøen, og kommer ikke hjem før en ukes tid :-O. Planen min er å holde det sjult til han kommer hjem. Han har også bursdag samme dag, så ingenting hadde gjort han mer glad enn å får beskjed om han skal bli pappa til bursdagspresang. Såå håper jeg klarer å gjennomføre det ;-) Vi ventet til jeg var ferdig med utdaninngen min før vi skulle begynne å prøve. Jeg var ferdig nå i sommer, men vi begynte allerede prøvinga i mai, og vi det satt på første forsøk, men lykken var kortvarig - det ende i en SA i uke 7. Så etter SA`en har vi prøvd aktivt siden, men arbeidstiden hans har jo sotte kjepper i julene pluss min syklus som forandret seg etter sa`en... Så har vel vertfall ønsket barn i ca 2 år, men selvfølgelig enda mer etter SA`en - da gikk det nesten til å være syklig. Men nå satt spiren ENDELIG Jeg er 3 uker og 5 dager på vei. Hvor lang du på vei ?
trixieee Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer så mye til deg også ))) Ja, helt surialistisk- rette ordet ;-) Jeg har har IKM i morgen faktisk og har testet positivt i to dager nå Jeg er ikke heeelt inni den tellingen ennå, men hadde vertfall EL den 22 desember. Så tror jeg er tre uker og fem dager!?
trixieee Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2010 Åsså FEM DAGER FØR IKM, MiniMe and Me - så stiliii hehe.
Fjelljenten Skrevet 3. januar 2010 #11 Skrevet 3. januar 2010 Nja, er ikke sikker på om jeg synes det er kjekt med fødsel på bursdagen min, vil ikke at ungen skal måtte dele dagen, så jeg vil ha den lengst mulig unna. Planen er at de stedene jeg har fått oppgitt 29. august eller 1. september stemmer, og så skal jeg ligge helt i ro de siste ukene og knipe igjen, sånn at jeg føder minst en uke etter bursdagen min, hehe... Kna sikkert bli litt stress å lage barn med mann i nordsjøen, men enda mer fantastisk at dere har fått det til såpass fort da :-) Jeg er 6 uker akkurat i dag :-) Så jeg går inn i min 7. uke hvis jeg skal følge BIM`s måte å tenke på ;-)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 3. januar 2010 #12 Skrevet 3. januar 2010 Nei ER dU???? haha.. så morsomt!!! hvordan så DIN test ut da??? Og når skal du ta neste test? om du skal det da??
<3guttemamma<3 Skrevet 3. januar 2010 #13 Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer så mye;) 2010 blir et bra år!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 3. januar 2010 #14 Skrevet 3. januar 2010 gratulerer så mye!!!:-)) da kom du endelig hit da:-)) jeg testet positivt på nyttårsaften.er 4+1 idag tror jeg.hehe
trixieee Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2010 Takk takk Ja endelig!! Gratulere til deg og, nanna:))) Så perfekt strat på nyåret da-Reine drømmen. Jeg fikk pos. test 1. januar, så ja 2010 er bare et heelt fantastisk år! Har dere barn fra før eller er dette førstemann? Dette blir min første :-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 3. januar 2010 #16 Skrevet 3. januar 2010 ja,det er en helt utrolig følelse å få starte et nytt år på denne måten:-) jeg har 2 fra før jeg,men de blir 11 og 12 før den nye kommer,og sambo har 1 som blir 11:-) men det er den første felles (og antagelig den siste).er en attpåklatt,som jeg regner med blir litt bortskjemt.hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. januar 2010 #17 Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer så masse!!! og velkommen til deg og nanna!!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 3. januar 2010 #18 Skrevet 3. januar 2010 takker så mye Katta:-)) endelig sier jeg bare.husker deg godt:-)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 3. januar 2010 #19 Skrevet 3. januar 2010 gratulerer så mye!! jeg testet positivt for litt over3 uker siden, tiden har gått veldig fort!!! i morgen er jeg fullgått 7 uker, og da vil jeg begynne på min 8. uke (??) . hvor langt er du på vei?? masse lykke til!!!
kinderegget Skrevet 3. januar 2010 #20 Skrevet 3. januar 2010 Fikk positiv test på nyttårsaften. Skulle egentlig drikke, men følte meg litt kvalm og rar, så tok en test, og jammenmej der lyste to sterke streker mot meg, så blir nok lenge til neste fest tenker jeg.
Snuppa<3 Skrevet 3. januar 2010 #21 Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer så mye Jeg testet veldig positivt 30 desember, tror jeg er 6+0 i dag Blir spennende å følge med på alle her =)
trixieee Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #22 Skrevet 3. januar 2010 Takk katta, snuppa og LilleToa- og lige så ))) Ja, Nanna det er ikke bare bare med den tellingen ;-) På noen terminkalkolatorer viser det at jeg er 3+ 5, imens andre viser 4 uker.. hmm ikke lett å vite, men jeg satser på den sist nevnte Håper det går like fort her også, som med deg lilleToa! Hehe:)) Det blir nok lenge til det blir fest på alle oss Ja det kommer til å bli helt topp å følle dere i ni flotte mnd <3
Ingunn26 Skrevet 3. januar 2010 #23 Skrevet 3. januar 2010 Hei! Gratulerer til alle som er så godt i gang : ) Jeg er ganske ny her inne, men deler gleden og spenningen med dere som er i samme situasjon. Man blir litt beruset : ) Jeg er nå 6+5 i dag, og synes denne uken har vært sen, ettersom jeg har sagt det til foreldrene mine og noen venner allerede, så da har jeg gjentatt uke 6 mange ganger. Mistet i midten av november, så det gikk rett på å bli gravid etterpå. Fikk beskjed om å vente en mens, men det ble da ikke til det. Man leser om at man fort kan bli gravid etter en sa, så da ble vi ikke like forsiktige som man kanskje burde være. Men men. Jeg er overlykkelig nå jeg : ) Jeg smakte litt alkohol i starten av desember, og den smakte litt rart, og jeg ble litt kvalm etterpå (av et par glass rødvin), så kanskje jeg antagelig nettopp var blitt gravid.. Det viser seg jo nå det at jeg mest sannsynlig var det. Testet to tester som var med litt lys strek, men på julaften var den klar og tydelig. Søstera mi måtte kjøpe en apotek-test for å bli overbevist, og den var også klar. Hadde billigtester på nettet, men de fungerte jo bra de også. Hehe..
Bygdefrua Skrevet 4. januar 2010 #24 Skrevet 4. januar 2010 Jepp, har enda problema me å fatte d sjøl! Tenk at d e våres "tur" Gratulere så masse...
paper Skrevet 4. januar 2010 #25 Skrevet 4. januar 2010 Jeppers!!!! Begynner på 6.uke idag-KAN IKKE TRO DETTE!!! Har dere noen symptomer??? Har INGEN,jeg.hmmmmmmmmmmm. Kanskje litt tidlig???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå