Lotte&Babyspiren Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Tro om det er for tidlig? Har hodepine. stikninger og hovne pupper.....MEN det kan jo være den dumme tanta også!! Noen som har testet positiv noen dager før IKM her inne?
Lotte&Babyspiren Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 billigtest? er den bra? Haha:) Venter til i morgen tidlig jeg:) Spennende altså..
paper Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Heisann!! Tester alltid svaaakt pos.4-5 dager FØR forventet mens!!! TROR den digitale slår ut litt senere, men er usikker. Gjorde det hos meg.. QR som du får kjøpt på de fleste apotek er den testen som definitivt slår ut veeeeeldig svaaaaakt hos meg tidlig. Men;egentlig dumt kaste bort masse penger, lønner vente til selve dagen for forventet mens.Da er resultatet sikkert.Og egget har sannsynligvis festa seg også siden det ikke kommer noen mens.. Men;lett for meg å si, vet hvordan det er nesten uutholdelig å gå slik å vente, vente, og vente!!!! LYKKE TIL iallefall:))
Lotte&Babyspiren Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2010 Tuuusen takk!!! Jeg klarer nesten ikke vente lenger for jeg er så sikker, men blir ikke så altfor skuffa hvis vi må prøve en mnd til eller to, men har det bare sånn skikkelig på følelsen denne mnd!! Nå har jeg tyngdefølelse der ned og alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå