Gå til innhold

Flere som er oppe nå eller? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte bare stå opp, hadde så utrolig vondt i halsen:( Så da måtte jeg jo bare inn å bimme litt:D Det interessante er derimot at plutselig så fikk jeg en sånn flashbackfølelse ifra sist da jeg var gravid. Sånn følelse i magen, press i livmor- en slags søt svie. Og litt sånn uggen liksom:) Har IKM 11-12 januar, og det er skal vi se....9- 10 dager til...akkurat nå virket jo det veldig lenge:D:D:D Men- tenk om temperaturene bare stiger og stiger og stiger, gurimalla så moro det hadde vært!. I dag så var tempen 36.25. Det høyeste den pleier å ligge på i lutealfasen er 36.40 ca, skal jammen se om den når nye høyder :D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også våken pga halsvondt, auau! ;) håper ikke vi blir syke nå ;(

lykke til med testing snart da, blir spennende!

Og god bedring til oss begge ;)

Skrevet

Jeg er også våken...sovet elendig i natt..ligget og vridd meg hele natten haha, på siden, til den andre siden..har liksom ikke klart å ligge på magen...ikke fått sove da...!!

Jeg er også litt forkjøla, men ikke veldig!

God bedring dere!! :)

Skrevet

Noen grunn til at du ikke klarte å ligge på magen Lotta? Venter du på IKM?

Jeg fikk sovet litt på formiddagen nå, det hjalp veldig. MEN: Ennå samme press nedentil og nå også litt sår i lysken. Så nå hadde det vært himla flott med noen såre pupper i tillegg :D:D Er vel ikke vanlig å ha pms såå mange dager før, 9-10 dager??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...