Gå til innhold

positive opplevelser med graviditet hos oss store??

Anbefalte innlegg

Skrevet

del gjerne noen sol historier

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er ganske stor og har hatt et flott svangerskap. Var litt skeptisk til å begynne med, var redd for både høyt blodtrykk, sv.diabetes ol. Men til min egen store overraskelse så gikk alle 9 mnd kjempefint. Stabilt flott blodtrykk hele veien (til og med etter innleggelse), glukosetesten i uke 27 (?) sto jeg med glans. Ingenting i urin. Litt vondt i halebein og bekken mot slutten men det skulle vel bare mangle. Var på fjelltur 7 mnd på vei og gikk turer til 2 dager før innleggelse på sykehus. Var kvalm kun 2 uker i starten. Kastet ikke opp. Følte meg ganske sprek gjennom hele svsk. Trente også på helsestudio, dog litt roligere, frem til ca 6 mnd.

Babyen min hadde det også veldig fint i magen hele veien. Så min overvekt hadde ingen negative innvirkninger under graviditeten. Ble også raskt gravid :)

Skrevet

hei:)

jeg er enda gravid, er 26 uker på vei idag:) Ble gravid 1 mnd etter jeg slutta på p-piller. Graviditeten kom veldig overraskende på oss! Men da jeg først var gravid var h*n hjertelig velkommen:) Vi er 23 år begge to,og vært sammen i 3år :)

Jeg har vært i god form hele veien. Ikke hatt plager. Ikke sukker i urin eller noe som helst..enda i allefall:) ingenting som tyder på det heller.

Virker som om bekkenet mitt har slått seg litt vrangt nå, men ikke fullt så ille som det kunne ha vært.,,enda;)

så for meg har heller ikke vekta spilt så stor rolle på svangerskapet selvom jeg har blitt stoooor! :)iallfall ikke enda;)

Skrevet

Hei jeg er overvektig med ca 25 kilo, men har fått en flott sønn etter et ukomplisert svangerskap. Det var mye stress om vekta fra jordmødrene men jeg hadde normalt stabilt blodtrykk hele veien. Super glukosetest og ingen tegn til svangeskapsdiabetes. Var sprek og gikk turer helt frem til to uker før nedkomst, i denne perioden fikk jeg mye fostervann og tok livet med ro, men ellers var alt flott. Jeg ble også raskt gravid etter tyve år på p-pille ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...