<3guttemamma<3 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Fant ut jeg var gravid da jeg var 3+5, og nå er jeg plutselig komt til 9 uker. Bare 3 uker igjen til de magiske 12 ukene:) Helt utrolig hvor fort tiden har gått.. Snart skal vi fortelle nærmeste familie om nyheten også. Blir så spennende dette:))
Lirgen Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Tiden flyr ivei! her har jeg kommet til 11+2 allerede!! har du klart og holdt hemmeligheten i jul og romjulen altså? Det klarte ikke vi
<3guttemamma<3 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Har klart det, men folk har selvfølgelig begynt å lure:) Men de får bare fortsette luringen en liten stund til;) Var ikke mer enn ca 7 uker på vei på julaften, synes det var litt for tidlig å si det da.
Lirgen Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Er litt artig og la folk lure også :-D hihi! Når hadde du termin?? Jeg har min første sv.kontrolltime i morgen.. gruer og gleder meg :-) skal rett og slett spørr/mase meg til en UL... vil vite 100% sikkert hvor langt jeg er på vei så jeg ikke henger på 1 trimester i utallige uker... :-) Så blir spennende og se hva som skjer i morgen gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå