Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så klar for å få tilbake min egen kropp. Når forsvant gravidmagen hos dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg tror du kan se lenge etter å få tilbake den gamle kroppen din, men gravidmagen min forsvant sakte men sikkert i løpet av halvannen måned. Har enda en del løs hud, men den er nesten helt flat igjen :-)

Skrevet

2-3 mnd her. vekta mi er mindre enn før fødsel så det er jo kjekt. har noe løs mage da men den har jeg hatt siden nr 1 ble født. vanskelig å bli kvitt sånn løse greie...

kanksje det bare er meg som ikke trener godt nok ;)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Haha, jeg kom nettopp på en episode to uker etter fødselen. Jeg var såå stolt over den flate magen min, og mente selv at jeg var tilbake i gammel form. Så da en venninne av meg kom på besøk stilte jeg meg opp og sa "SEE!". Hvorpå hun utbrøt "Nei, så flat magen har blitt, nå ser det jo ut som at du er bare tre måneder på vei!". Gjett hvem som skuffet lusket seg stille vekk...

Skrevet

snuppa er 2mnd nå, å gravidmagen er helt bort, men har fortsatt endel løshud/slapt fett hengende :/

Men det pakker jeg som best inn i buksa, så ser ihvertfall magen min litt mindre ut :P hahaha......

Vanskelig å slanke bort huden sin.....så vi får se om jeg evt. klarer å stramme den litt opp etterhvert :D

Skrevet

Selve gravidmagen forsvant veldig fort.. hehe, altså det føltes slik. På bildene ser den noe deigete ut. Klærne mine passet fint etter en uke.

Likevel har jeg fortsatt ganske løs deigmage nå 3 mnd etter fødselen. Så skal det sies at jeg aldri har spist så mye mat og sjokolade i hele mitt liv som jeg har gjort i det siste. Har stappet i meg sjokolade hver dag, så om det er pågrunn av graviditeten eller sjokoladespisingen at den ser litt pløsete ut nå, det vet jeg ikke. Det får tiden vise nå som det er slutt på all den sjokoladespisingen. Jeg veier mer nå enn jeg gjorde de første ukene rett etter fødsel.

Selv om jeg veier det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid, så føler jeg bare at kroppen er slapp, dvask og ekkel som den aldri før har vært. Men fra nå av blir det skjerpings! :)

Skrevet

Lille gutt har sugd meg helt tilbake til slik jeg var lenge før jeg ble gravid ;) så er nå tynnere enn på lenge. Er veldig fornøyd med det, men det er vel ikke helt umulig at jeg kommer tilbake til før gravid vekt når jeg er ferdig med ammingen ;) magen var vel ca. tilbake til vanlig rundt 3-4 mnd. etter fødselen. Dvs. litt dvask og uten "skikkelige" magemuskler, he he. Huden min har blitt helt normal igjen. Slik var det for moren min også, så kan nok skylde på gode gener (og ikke nødvendigvis kostholdet mitt - litt for glad i søtsaker) Nå etter jul er det full skjerpings også her - litt for mange pepperkaker i løpet av jula tror jeg :D

Skrevet

Jeg går i mammabukse enda, snart 4 mnd siden fødsel. Men kanskje det har noe med ks å gjøre, jeg har lest en plass at det tar lengre tid for magen å gå inn igjen etter ks. Men litt har den jo krympet såklart. Ser ut som om jeg er i midten av 2 trimester.

Skrevet

Jeg har fått tilbake min gamle kropp nesten med en gang etter begge svangerskap så det er absolutt mulig. Men jeg har kun lagt på meg ca 10 kg i svangerskapet.

Skrevet

Hei Vestlandsfanden!

Jeg kjenner meg veldig igjen det med sjokolade, og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å slutte heller.. hehe

Det var mye nattevåk de første ukene og det ble mye småspising på natta for å holde seg våken.

Skrevet

Jeg har ikke lagt på meg noe i noen av svangerskapene, men har fått noe mere fett og betraktelig mere hud som jeg regner med jeg bare må leve med.. Trener og skal få musklene strammet opp så jeg føler meg litt bedre, men jeg regner med at "kosepløsen"(som dattera til en venninne av meg kalte mammans mage...) er kommet for å bli... 9mnd siden siste fødsel.

Skrevet

Noen går ned i vekt av å amme ser jeg. Det gjorde ikke jeg. Jeg var ekstremt fysen hele tida, og spiste litt for mye sjokolade.

Nå er gullungen 5 mnd, jeg er tom for melk og begynner nå å gå ned igjen i vekt. Gikk ikke ned mer enn halvparten av gravidvekta etter fødsel, så får ta resten nå.

Fikk forøvrig en kjip en på apoteket en uke etter fødsel. Skulle kjøpe smokk til guttungen, hun som jobba der kom med en rosa. Jeg sa jeg ville ha en blå. "Åja, vet du at det blir en gutt?" var svaret jeg fikk... kjipern. Jeg følte meg jo så tynn og fin :S

Skrevet

Åååå...blir så lei meg...mange som går ned av å amme, men ikke denne dama...nei jeg har gått opp..ja opp!! Har spist mye skokolade, og har et uuuutrolig matbehov, men føler vel ikke jeg spiser SÅÅÅ mye..huff...så nå er jeg på slanker'n..lillegutt er 5 mnd, og jeg fullammer ikke lenger! Håper jeg skal klare å komme ned der jeg var før jeg ble gravid igjen!

Fytti jeg er missunnelig på dere!!!!!

Skrevet

Jeg hadde fryktelig dårlig matlyst særlig de første 7 mnd av svangerskapet, og måtte jobbe hardt for å legge på meg noe som helst. Tok det heldigvis igjen på slutten, og jenta hadde iallefall fått nok næring, for hun var drøyt 4kg.

Nå har jeg virkelig fått igjen matlysten, og føler at jeg blir sulten igjen rett etter at jeg har spist, så tviler på at jeg kommer til å gå fryktelig mye ned i vekt mens jeg ammer. Men nå som jula er over har jeg bestemt meg for å iallefall holde meg hovedsaklig til sunn mat! Derfor har jeg nå gått over til mørk sjokolade. Direkte sunt er det kanskje ikke, men mye bedre enn melkesjokolade. Også har jeg fyllt opp kjøleskapet med grønnsaker og fisk:)

Magen min var stort sett seg selv igjen etter en ukes tid, bare litt mykere, slappere og full av strekkmerker.

Skrevet

Her er det snart 6 uker siden fødsel, og magen har vel egentlig ikke gått ned i det hele tatt! Grr! Er jo ikke det som betyr mest nå selvfølgelig, men vil så gjerne har tilbake kroppen min. Fikk en kjempemage under graviditeten (noe jeg var svært ukomfortabel med), og fremdeles er magen like stor som hos mange høygravide. La ikke på meg noe særlig på resten av kroppen heldigvis, men magen BULER! Og den kjennes også ganske fast, så det er ikke bare deigete løsskinn. Hadde keisersnitt, så det er kanskje noe av grunnen? Skal prøve å smøre meg med tålmodighet (ikke akkurat mitt varemerke, hehe), og etter 12 uker kan jeg trene magemusklene igjen. Da skal magen bort!!!!

Skrevet

Jeg trente mye hele svangerskapet og var i superform da jeg ble gravid, så hos meg var magen tilbake og flat etter fire, fem uker. Men sixpacken er borte :( den kommer nok tilbake om jeg fortsetter å jobbe med saken. Har trent sidemuskulatur nå i 2,5 mnd og startet med rette magemuskler for et par uker siden. Krysser fingrene.. Babyen er super som situpvekt!

Skrevet

Her er det 3 mnd siden fødsel og jeg har ikke gravidmage, men den er jammen ikke blitt slik den var heller.. Må sies at jeg ikke har gått særlig tur, og ikke har fornektet meg når det gjelder chips og sjokolade..

Når bare denne sprengfrosten forsvinner har jeg gode forsetter om å gå mer tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...