Checkit Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Uff, hvorfor må man bli så sliten at man nesten føler seg dårlig? Jeg liker at det skjer mye og at jeg kan farte rundt og være med der det skjer...men nå er jeg utslitt og føler meg dårlig før jeg har fått gjort halvparten.. Flere som har det slik?
snartmammapåny Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 *rekker opp hånden* Kunne nok sovet hele døgnet.. Kvalmebyger kommer og går.. men verst av alt er at jeg føler det er litt herlig.. er babyen liksom..
Checkit Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Det e jo virkelig verdt det:) Men gruer meg til å begynne på jobb på mandag, hektisk jobb, og vil ikke si noe før det har gått hvertfall en måned til...funker greit om mårran når jeg kan sove så lenge jeg vil, men når jeg MÅ opp....*grøsse litt...*
snartmammapåny Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Ja enig med deg der.. frykter det blir et slit på mandag.. håper det går bra. Jeg har heldigvis en "styre dagen min selv" kontorjobb, så blir det for ille får jeg ta det med ro. Lykke til til deg iallefall!!
paper Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Heisann- Var gravid i sommer-mista dessverre 15u på vei.. Var da sykemeldt fra rundt uke 8 før jeg gikk rett i ferie..totalt utmatta!!! Jeg skjønner at det er fryktelig å gå slik, man er heeeelt lost liksom. Nå er jeg nettopp blitt gravid-hååååper jeg slipper "greit"unna.I min 6.uke idag. Har IKKE lyst til si til noen før etter fostervannsprøve rundt uke 15. Sist hadde jeg akkurat sagt det før det altså ikke gikk for oss... Men,det er meg. Uten denne erfaringen ville jeg ropt det til hele verden så å si med en gang!!! Med sønnen min for mange år siden fikk alle vite det idet testen ble pos. Men;blir man syk, uopplagt, dårlig,kvalm osv....ja da er det omtrent umulig å la være å si noe til omgivelsene..hmmmm.Ikke lett!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå