snartmammapåny Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Jeg er bare i uke 7 nå og jeg er overbevist om at jeg kjenner kynnere etter jeg har lagt meg for kvelden.. Er det i det hele tatt mulig?? Er det andre som kjenner det? Jeg var veldig plaget med kynnere med nr 1 og ble sykemeldt av det i uke 18 ... Kjente de vel fra uke 14 da noe som vist nok var tidlig for å være førstegangs... men uke 7 er vel ikke helt normalt for å være andregangs... hmmm Litt bekymret for en tidlig sykemelding dennegangen også.. liker ikke å gå hjemme... men er det noen andre som kjenner kynneren alt nå?
Fjelljenten Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror ikke det er mulig, man skal jo tidligst kjenne det rundt uke 20. Kanskje tidligere for noen, som deg i forrige svangerskap. Men kan dette kanskje være noe annet? Noen andre muskler som trekker seg sammen pga forandringene i kroppen?
snartmammapåny Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Tok og googlet litt og fant på et annet forum en del som også hadde kjent kynnere tidlig. rundt uke 8-9. og ei som hadde kjent det helt fra staten (hva nå det vil si...).. Så tror igrun det er mulig... men sikkert ikke helt vanlig... men den sugende følelsen jeg får når livmoren trekker seg sammen er liksom ikke å ta feil av.. kommer og går. Har faktisk hatt to alt i kveld. Fant forresten at en infeksjon kan irritere livmoren så den lager kynnere og man ble anbefalt å sjekke seg for uvi. Så kanskje jeg skal levere en urinprøve når legesenteret åpner igjen. (svarer meg selv jeg hehe)
Fjelljenten Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Ja, best å få sjekket det da, bra å ta det tidlig :-) Du må fortelle hva de sier der da, veldig interessant hvis det er sånn at man kan få det så tidlig, det visste jeg ikke..
snartmammapåny Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2010 Fikk det påvist i uke 14 hos legen sist. Hadde da hatt det noen uker uten å vite hva det var. Det var tidlig for å være førstegangs, men ikke unormalt for å være flergangs. Så er nok ikke unormalt å få det før uke 20 iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå