Gå til innhold

Nytt tvillinggravidtreff i Oslo snart?

Tussa med tvillinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har møttes og gått på cafe. Sist var vi på united bakeries på frogner plass, og det var veldig koselig der. Nå virker det ikke som om det er så stor respons på å møtes på onsdag, er det noen som har andre forslag til dato og tidspunkt? Jeg har mye tid på formiddagene jeg... :)

Annonse

Hei!

Jeg blir også gjerne med på et treff, siden jeg har gått glipp av de 2 treffene der vi var mer enn 2 stk som møtte opp. Jeg vet ikke hvordan denne onsdagen blir siden samboeren min ble lagt inn på sykehus idag og blir evt opr i morgen, tirsdag. Om han er hjemme igjen onsdag så kan det hende at jeg må være hjemme å være sykepleier for ham. Så jeg vet ikke hvordan de neste dagene blir rett og slett. Men lysten til å treffe dere er der iallfall!! :)

Da syns jeg vi prøver i morgen onsdag, og hvis jeg er den eneste som dukker opp så finner jeg vel på noe annet å gjøre (det er 50% salg på masse gravid og ammetøy på den kule mage, så der kan man vel alltids finne noe ;) ). Utenfor hovedporten til Frognerparken kl. 11.00 så er det ingenting i veien for at vi tar oss et nytt treff neste uke også (ikke for min del i hvertfall).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...