Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skjedde det grusomme! Jeg satte Lillemann (5 måneder) i vippestolen sin oppe på stuebordet og gikk ut på kjøkkenet for å blande grøt til han. Plutselig hørte jeg et dunk og det gikk et støkk gjennom hele kroppen min! Jeg løp ut i stua og fant han liggende på magen på gulvet. Da hadde han sklidd ut av stolen, som jeg hadde glemt å feste han i, og ned fra bordet!!! Jeg tok han opp og han hylte, gudsjelov, som besatt!!! Han hadde en hevelse på det ene kinnet, men bortsett fra det kan jeg ikke se at han har tatt skade av det... Jeg har vært deppa og kvalm et døgn nå og kommer aldri til å tilgi meg selv for at jeg kunne la dette skje, uff...

Han har vært veldig krevende helt fra fødselen og hatt både kolikk og svineinfulensa. Han henger i puppen hele dagen, nekter å sove og vil ha mat hver 1,5 time hele natten. Men akkurat i går var han faktisk ganske blid og satt for en gang skyld og lekte for seg selv da det fatale skjedde, typisk!!!! Stakkars liten....

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så skummelt! Kjenner jeg blir stresset bare av å tenke på det. Er så redd for at jeg eller sambo skal klare å gjøre noe lignende. Foreløpig har det gått bra, men så er hun bare 17 dager gammel, så det skulle vel bare mangle...

Så bra at det gikk godt med den lille.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Å herregud, så grusomt! Godt at han ikke tok større skade av det! Jeg er konstant redd for at han skal sprelle seg av stellebordet eller ut av sofaen, tenk noe så fælt!

Men jeg må bare spørre... Hvorfor satte du vippestolen på bordet? Ikke vondt ment, men...

Skrevet

Ups... Kanskje vippestolen blir stående på gulvet fra nå av?? :)

Da storebror var baby datt han ut av vognen han sov i - på stua. Jeg kan fortsatt ikke forstå hvordan det skjedde (bortsett fra at babyer er uforutsigbare - plutselig kan de noe nytt), men han ble omhyggelig tjora fast fra den dagen av, ja!

Veldig ekkelt når sånn skjer, men heldigvis skal det en del til før de små myke kroppene blir skadet :)

Skrevet

Hei!

Huff skjønner hvordan du har det! Lillegutten vår (8 mnd.) datt ut av senga vår i dag mårrest!! Han sover i vår seng, og enda vi har dytta senga inntill veggen klarte han å krabbe ut.. Huff ble livredd for å si d sånn! Men d gikk bra, HELDIGVIS, han ble mest redd stakkars...

Skrevet

Kjenner følelsen din! Jenta vår datt ned halve trappa fra stua til gangen for et par uker siden. Da var hun rett over 10 mnd. Hadde vondt i magen flere dager etterpå. Da var det jeg som hadde glemt å ta igjen trappegrinda. Kan tro jeg passer godt på nå!!!

Hun fikk litt hoven leppe, ellers så så vi ikke noen skader. Det går over, klem

Skrevet

søsteren min mista meg i gulvet når jeg var 6mnd, og ingen skade skjedd. en baby tåler overaskende mye.

sånt skjer, han har ikke noe godt av at du går rundt med dårlig samvittighet.

jeg klarte selv og få med litt hud på fingeren når jeg skulle klippe neglene på gutten min på 2mnd. det føltes helt forferdelig når han begynte å gråte. tørr enda ikke å klippe neglene hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...