Gå til innhold

Noen som veit ang Nøstebarn klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med Nøstebarn sine klær??Er dem små i str?Har så lyst på ullribb bukse og genser,men er jo så dyrt også.Kanskje noen evnt som selger billig?Til STOR gutt på 9 mnd.

Og om det holder seg godt vask etter vask?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt noen bodyer og bukser på min lille knøtt (3,5 mnd). De er litt store i størrelsen syns jeg, men det går jo fint og brette opp armer og bein litt slik at man har de litt lengre.

Jeg er veldig fornøyd med det vi har brukt, har holdt seg fint i vask også :-)

Skrevet

Di er store i str og vokser veldig m barnet.kjøpte pysj til minsten i str 62 han er nå 9mnd og har brukt den siden han var 3mnd og bruker den fortsatt,nå er den akkurat passe ;))

Skrevet

Gutten vår har en slik ullbukse, og som du ser på bildet, kan den godt brettes opp ganske mye!

Han fikk den til jul i fjor, og bruker den fortsatt. Den er supergod! :)

Buksa er i str 86/92, og gutten bruker for det meste 98 (litt 92) i klær nå (husker ikke hva han brukte for ett år siden da vi valgte å kjøpe 86/92).

Jeg anbefaler lett en slik bukse! :)

Skrevet

Helt enig med de andre her. Stoerstejenta vaar fikk en saann stripete bukse med genser i fjor. Hun bruker dette settet i aar ogsaa. Min erfaring med Noestebarn er at ja, det koster en del, men man blir saa utrolig glad i plaggene og bruker dem derfor mye mer enn man ville brukt andre klaer. Saa det er verdt det :-)

Skrevet

Jeg har også en STOR gutt på 8 mnd. Ikke målt han på en stund, men ca 75 cm og 11 kg. Vi har noe Nøstebarnklær.

Disse ullribb-buksene er store i str, og har jo en oppbrett som gjør at man kan regulere størrelsen en del. Pluggen min bruker str 74/80. Bestilte først en str større men denne varfor stor.

Når det gjelder bodyer/pysj etc, synes jeg de er litt "korte i kroppen". Gutten min har lang kropp men ikke så lange ben og klærne blir fort små i lengden på kroppen. Har pysj i str 86 og den er bare akkurat passe i kroppen, litt lang i bena.

Når det gjelder vask, synes jeg nøstebarn sine klær er litt kjipe. Skal ikke vaskes i maskin og ikke bruke Milo. Tåler lite før de blir "tovet" så man må være forsiktig. De sier jo at klærne ikke trenger å vaskes ofte pga lanolin som gjør plaggene "selvrensende", men med barn blir det jo både tiss og bæsj og matsøl og da må man jo vaske..

Håper dette hjalp litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...