MiniMe-i-Magen Skrevet 2. januar 2010 #1 Del Skrevet 2. januar 2010 Er garvid med mitt første barn, er i 12. uke nå, termin i slutten av Juli 2010. Er samboer med BF som har 2 barn fra før. Vi ville nok bltt gravide etterhvert, men det var ikke helt planlagt at det skulle skje akkurat nå. Vi har dessuten vært sammen i 2,5 år. Nå viser det seg at BF ikke ønsker å ende opp som 4 barnsfar, dvs jeg plutselig får vite at dette ene barnet vil bli mitt eneste dersom jeg tilbringer livet med ham. Jeg er fly forbanna, og føler meg lurt trill rundt av ham. Hadde jeg visst om dette den gang vi ble kjærester for 2,5 år siden hadde jeg aldri valgt å bo og leve med ham. For meg er det fullstendig uaktuelt å kun ha mulighet til å få ett eneste barn her i livet. Så hva gjør jeg nå? Valget er veldig nært ved å gå fra ham, jeg orker ikke se på ham engang... Føler han har lurt meg fullstendig, dette burde han fortalt om da vi først ble kjent. Jeg er 9 år yngre enn ham, uten egne barn, selvfølgelig ønsker jeg mer enn ett eneste barn her i livet. Er så utrolig lei meg nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141205054-b%C3%B8r-jeg-g%C3%A5-fra-ham/
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei Et spørsmål først...hvordan vet du at du i det hele tatt kan få flere barn? Hva om du går fra mannen du elsker også viser det seg at du ikke kan få flere? Dette skjedde nemlig med en venninne av meg og hun skjemmes så ved det valget hun tok å gå fra sin mann fordi hun ville ha flere barn... Nei,jeg syns du skal ta det for det det er. Elsker du han og han elsker deg bør det da holde med 1 kjælighetsbarn? Jeg vet det ikke er det ideelle,men å gå fra ham fordi han ikke vil ha fler? Som du selv sier så ville dere jo blitt gravide etterhvert,bare ikke nå? Så da var han vel ikke imot familieforøkelse? Har DU noen gang spurt ham om han kunne tenke seg flere? Menn fungerer ikke som oss kvinner. Det vi ser på som en selvfølge at må bli sagt,tenker ikke menn på engang. Meeeen er det "FULLSTENDIG UAKTUELT" for deg å få kun et barn her i livet,MÅ du faktisk gå fra ham. Fordi du kan ikke tvinge mannen til å bli 4-barnspappa...og gjør du det kan det være ganske stor sjanse for å ende opp med alenemor til to og det er ikke noe drømmescenario hverken for deg eller barna.. Ikke heng deg opp i sånt...la det fare,når han ser nurket deres og ser hvor vakre barn dere lager,så kanskje han ombestemmer seg. Og gjør han ikke det vil du nok slå deg til ro med det ene barnet dere får. Helt sikkert. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141205054-b%C3%B8r-jeg-g%C3%A5-fra-ham/#findComment-141211429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå