Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hvordan er turnusen? Og hvordan er jobben? Er det vanskelig å kombinere den turnusen med familielivet?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 turnusen varierer fra variabel stilling til fast . Dvs at fast i mitt selskap er 5 dager på 3 dager av 5 på og 4 av. men det varierer om du er 5 dager borte( 4 overnattinger) eller om du får dra hjem hver kveld. variabel vil si at du ikke vet hvo mange dager du er på ( maks 5) og hvor mange av. du kan derfor få 5 på 2 av 1 på 5 av f.eks. jeg syntes det e vanskelig å kombinere ja. men med fast stilling kan man jo være mye hjemme også da. har litt å si om du flyr "Lang" ( dvs interkont.) eller kor ( innen eurpa) på langturer er du mere hjemme etter en tur pga jetlag og slikt. stortrives i jobben min. men vil se etter annet pga familien. Hvis du bor nær flyplassen er det jo gull da. jeg pendler langt. men absolutt en fanastisk jobb! får se mye og kost deg mye!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Har e venninne som er det å hun anbefaler ikke familiefolk å ta den jobben. Hun sier å at den dagen hun får barn så finner hun seg ny jobb.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Takk for svar. Flyplassen er ti minutter unna, men tror kanskje det blir for vanskelig med sånn turnus når mannen min jobber borte og er borte 14 dager om gangen. Men ble veldig fristet når jeg så at de søkte etter flere... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå