Endaenbabyønskes Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hei! Dere som har fått barn ved hjelp av ivf, når begynte dere neste runde med søknad osv for andremann? Takk for alle svar
ronja irene Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 vi har en sønn på 3 år nå. søkte til st.olav i november, og begynner på kort regime om 14 dager (sprøyter) gikk en del kjappere denne gangen kun 2 mnd ventetid nå
Endaenbabyønskes Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Supert! Takk for svar ronja iren!
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Vår datter var rett under 1 år da vi kontaktet sykehuset for ny runde. Hadde egg på frys og på grunn av jula måtte vi vente en syklus før jeg kunne ringe inn mens. Fikk første forsøk rundt 2 mnd etter at første telefon var tatt. Og etter 2 avbrutt frys og 3 gjennomførte frys, sitter jeg her med voksende mage og gleder meg til nr. 2 kommer!!! Det blir 2 år og 5 mnd mellom ungene, akuratt pase synes vi Lykke til alle som skal igang med søskenforsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå