Gå til innhold

til dere som har barn fra før.

Anbefalte innlegg

jeg har to barn fra før,men denne gangen føler jeg allerede at det er antydninger til vondt i lysken.. type bekkensmerter.. hvor tidlig kan man egentlig merke dette? jeg har hatt bekkenløsning med de to andre,men det har ikke begynt før i uke 12-13.. nå er jeg bare 7 uker på vei..

i tillegg så lurer jeg på magen.. er det flere som har antydning til bulk nederst på magen???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141204909-til-dere-som-har-barn-fra-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har hørt at hvis man først har sliti med bekkenløsning så er det stor sjangs for at dette kommer tilbake de andre svangerskapene også.

Jeg er også gravid med 3 mann, og har egentlig ikke hatt noe særlig symptomer men sliter veldig med mye svimmelhet av en eller annen grunn.

Masse lykke til, får håpe du ikke får for store smerter i bekkenet.

jeg hadde det sånn med barn nr to... fikk veldig tidlig bekkenproblemer/lyskesmerter og bulk på magen. nå bærer jeg på nr tre, og har ikke hatt noen sympromer, før i uke 10, da kom liksom det meste som kasta på meg.... pass godt på bekkenet. kan bli vrient om det blir for ille, når vi har to små fra før å passe på mener jeg.... når er din termin???

jeg vet ikke med bekkenløsning, men ang bulk på magen har jeg hatt det en liten stund allerede, og jeg tror jeg er 7 uker på vei nå. folk kommenterer sannelig meg magen min allerede! dette er mitt andre barn, og var tidlig ute med mage med mitt første også, men ikke så tidlig som nå. og ikke tror jeg julematen har så veldig mye å si heller, da jeg har vært plaget med kvalme. men er jo litt stas med liten babymage også (selv om det nok mest er oppblåsthet og ikke babyen som er stor).....;)

marit

jeg har termin rundt 20 august,men er litt usikker, for jeg har ikke hatt noen mens siden jeg fødte nr 2.. så skal til legen den 19 januar for å skjekke.. jeg skriver som anonym pga det kanskje er noen her som kjenner meg og vi har valgt å holde dette hemmelig frem til jeg er 12 uker på vei...

er kjekt med en liten kul,men vanskelig å skjule dette frem til uke 12 tror jeg.. har mistet to ganger før så er redd for at det kan skje nå og.. håper inderlig ikke det...

dette med lysken er nok sikkert bekkenet, så jeg bør ta det med ro. jobber på smabarnsavdeling i barnehage så bør ta det med ro når det gjelder løfting og sånn. hvis ikke går vel dette skikkelig dårlig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...