Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Vi har akkurat begynt å prøve på barn nr 2. Det tok 3-4 mnd før vi ble gravid første gang. Hva med dere?
asdasdfasdf Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Vi har akkurat begynt å prøve på nr 1.Så i disse dager har jeg EL. veldig spennende må jeg si. Leser her inne veldig mye siden jeg er ny på fronten..hehe. Jeg har nettop lest et sted at man må ha sex annenhver dag...er det sant eller blir man gravid med sex hver dag også?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Når jeg er ferdig med mensen nå, kan jeg vel kalle meg offisiell prøver
Kanutten83 Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Vi er også i 1 pp på nr 2 nå EL er til uka og vil bare ha det overstått, synes dagene frem til EL går utrolig sakte, mens dagene frem til jeg kan teste går utrolig fort;) Har en gutt på litt over 2 år og han satt på 2 pp:)
Jønimi #er gravid!# Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Jepp, er i pp1 Vi prøvde litt forrige måned, men ikke helhjertet fra mannens side, men det er det nå! Jeg har en gutt på 3,5 fra før, og nå skal vi prøve på en til. Spennende!!!! Det blir som å bli gravid for .første gang, og i tillegg med en mann ved min side. Gleder meg veldig:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Ja, vi er også i 1. pp nå, og siden det klaffet på første forsøk sist gang, blir man jo litt ekstra utålmodig og spent, så vil helst ha en positiv test NÅ hehe. Har allerede tydelige gravid-symptomer, så jeg tror det har klaffet nå også faktisk, hadde EL på tirsdag. Måtte spiren klore seg godt fast der inne!! IKM 11-12. jan sånn ca. Spennende! Førstejenta vår er 15 mnd nå, så blir isåfall to tette. Hvor gammel er din første?
fjollefrua Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 vi er i PP1 med nr 2 nå. Har IKM til uken, og er jo selfølgelig veldig utålmodig på å teste, men jeg skal klare å holde meg til tirsdag ihvertfall. Lykke til alle sammen!
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2010 Vår første fyller 2 år om et par uker. Håper jeg blir gravid så fort at jeg rekker å få nr 2 i løpet av 2010, slik at det ikke blir et ekstra klassetrinn mellom barna. Tror jeg har IKM i uke 3. Jeg har hatt spiral, og uka etter jeg tok den ut, fikk jeg mensen som bare varte i 2 dager, med mye mindre blødning enn jeg pleide å ha. Er derfor usikker på om syklusen har kommet skikkelig i gang. Har ikke merket noe til EL ennå. I begynnelsen har vi bare tenkt å ha sex når lysten er der, uten å tenke på om det er annen hver dag eller to dager på rad osv... Så blir vel prøvinga mer intens hvis det går noen mnd uten resultat
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 Er akkurat en mnd siden jeg tok av mitt siste P- plaster. fikk mensen rett etterpå. Vi har en gutt som blir 2 år i mars. og med han tok det tre år. Så håper det klaffer litt raskere denne gangen. Er vell også mer "avslappet" nå en sist... Jeg har vedlig uregelmessig syklus. så vet aldri når hverken el eller mens er. så d er litt fortvilende.
Seriøst Skrevet 3. januar 2010 #10 Skrevet 3. januar 2010 Jeg er også i 1.pp, prøver på barn nr 3 =) Med første klaffet det på første forsøk, nr to brukte vi derimot rundt 8 mnd på... Også har jeg mistet to ganger også. Jeg hadde el 1.juledag, og føler det er noe på gang inni meg, fryktelig spennende å se om det er tilfelle, eller om det bare er "innbildning". Lykke til!!
ticalinda Skrevet 3. januar 2010 #11 Skrevet 3. januar 2010 Vi er i 1.pp med nummer to. Jenta vår er nå snart 10 mnd, så her satser vi på en til i løpet av 2010 slik at det blir to tette. Jenta satt på 4.pp, og skal vi få til en til i løpet av året, så har vi ikke så mye slingringsmonn, så her er det full satsing med andre ord:)
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2010 Lykke til! Håper vi blir gravide alle sammen snart
shimonie Skrevet 3. januar 2010 #13 Skrevet 3. januar 2010 vi har også akkurat begynt å prøve å nr2:) førstemann var halvveis uplanlagt, men der ble jeg gravid med en gang etter å ha sluttet på p-pilla. skulle egetlig bare bytte til p-plaster.. så blir spennende å se om det går like fort denne gangen=P skjer det ikke noe innen slutten av februar kommer vi til å vente litt så vi ikke får enda en julebaby..
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 vi er i første pp.... har ikm i morgen, spennende..... men regner me at tanta kommer, tok 3 mnd sist, så regner me at det tar litt tid denne gangen og:-)
pytten Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Ja vi er også i første prøveperiode og vi ønsker oss vårt første barn! Er på syklusdag 11 i dag så det er like før eggløsning og gjett om jeg er spent og har høye forventninger! Lykke til alle
Vilde i magen <3 Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 Vi er også i 1 pp Har ikke barn frafør Skal ta første test rundt den 14.jan, føler dagene går treeegt Er veldig spent, men har en god følelse <3
Gjest høstmamma? :) Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Hei vi er også i 1 pp. jeg er 25 år, og har såå lyst på en høst baby... Tror jeg hadde EL rundt julaften, og har kjent kraftige stikninger noen dager etter det. Ellers så har jeg ømme brystvorter og kjenner litt murringer ganske konstant. Har IKM onsdag, men greide ikke holde meg, så testet i dag. Negativ Lurer på om alt håp er ute, føler jo virkelig at det er noe inni der håper det ikke er innbilning.. LYKKE TIL
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 Synes du høres ganske så gravid ut jeg=) Er jo ikke alle som får positiv test før IKM heller- så ikke ta nederlaget på forskudd! Jeg har også en god magefølelse, så gleder meg til å teste til helga! Håper det klaffer fort, sånn at det blir en høstbaby her også! Hadde det sist, og synes det var kjempekos=)
Sunnisol Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 Vi er også i 1. pp, begynte å prøve 1.1. og tror eggløsningen kom i dag;-) Har et barn på 2 år fra før, som satt på første forsøk, så da håper jeg selvfølgelig på at det skal gå like greit denne gangen! :-)
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er også i min første pp. Dette er så spennende at jeg nesten velter over! Hvor lenge etter EL kan man teste? Kjedelig å vente helt til IKM. Jeg har handla inn flere tester så jeg er klar! Lykke til alle sammen!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 4. januar 2010 #21 Skrevet 4. januar 2010 Man kan vel i teorien få pos test 4 dager før IKM, men personlig velger jeg å drøyen et par dager, tenker å teste 2 dager før=)
g09.j11.spire i magen! Skrevet 5. januar 2010 #22 Skrevet 5. januar 2010 jeg er også inne i første pp med nr 2... ) lillegutt e bare litt over 5mnd, men har alltid ville ha to tette.. så krysser alt for at alle prøvere har hellet med seg og får en liten spire i 2010 )
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #23 Skrevet 6. januar 2010 Zalto, har du tatt testen nå? Andre som har kommet til IKM? Jeg har ikke før om ca 2 uker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå