Gå til innhold

Når reise på sykehuset?

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har fått beskjed å ringe så fort jeg tror noe er på gang, da vil de sansynligvis ha meg inn til en sjekk men som jordmor sier du blir nok ikke sendt hjem igjen for å vente slik det er vanlig. de vil gjerne ha beskjed så fort som mulig for det er definert som risikofødsel og vil ha tid til å forberede seg om mulig. foreløpig har hun også sagt at hvis vannet går skal jeg ringe føden med en gang og de vil sende sykebil, nok fordi nr en ikke har festet seg og kanskje vil den ikke gjøre det det vet jeg ikke. vannet gikk før riene begynnte sist.

jeg bor riktignok bare et kvarter fra sykehuset. håper det hjalp litt.

Tusen takk! Ja har lurt litt på dette, spesielt om vi får kjøre selv om vannet går og sånn. Vannet gikk før riene begynnte med førstemann så har vært på jobb å fått meg sånn engangskladd å sitte på i bilen :-P (sånn som de legger i senga etter fødsel i tilfelle du blør igjennom :-P) Vi får bare se hva som skjer, du skal se vi tar luftvegen! :-P

he he det hadde jo blitt gøy å bli flydd med helikopter eller noe. har en venninne som bodde på en øy da hun fødte førstemann, det gikk noe tregt å legen ville sende henne til sentralsykehuset. midt på vinteren i snøstorm ble hun fraktet med rier over havet. litt av en opplevelse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...