☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Noen som har opplevd å få noen få prikker der streken på cb skal være - dersom man er gravid? Litt rotete forklart kanskje, men er det noen som har opplevd det?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 ikke prikker akkurat, men svak strek som etterhvert har dratt seg til den ene siden av den loddrette streken og blitt sytråd-tynn og veldig sterk og da har det vært litt sånn grumsete strek på resten av den loddrette streken om du skjønner og da var jeg altså gravid. men vet også om en del som har fått rett på den sytrådstreken og ikke noe bredde i streken i det hele tatt og ikke vært gravide..... Har du testet nå? Du hadde jo go-følelsen og hvis jeg ikke husker feil snakekt du vel om å teste snart ikek sant? Åh som jeg hååååååååååååper at du i tilfelle bare har testet bittelitt tidlig og at du er kjempegravid egentlig:))))))))))))) Krysser ALT jeg har for deg vennen!!!!!!!!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Hei igjen Maddemor )) Ja, jeg greide jo selvsagt ikke å la være å teste i dag - på syklusdag 24!!! Hjelp!!! Har jo opplevd så utrolig mange rare CB-tester tidligere, alt fra sterk og kraftig strek, til grumsete, til sytrådstreker og skyggestreker og svake streker, men denne gangen kom det altså 4 små prikker på den loddrette streken, en kan se en prikk i toppen og en i bånn og to prikker sånn litt opp på streken, dvs en prikk på høyre side av den loddrette streken og en prikk på den venstre siden av den loddrette streken litt overfor hverandre, den ligger nøyaktig på streken der den skal være dersom den hadde blitt positiv... Jeg har også forsøkt å telle meg tilbake i kalenderen på hvilke dager jeg har testet positivt på når jeg har vært gravid - og 3 av 6 graviditeter har jeg testet positivt på syklusdag 24 - så jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet i dag når testen ikke var klar positiv Men jeg har jo noen dager igjen til IKM - IKM er enten onsdag eller torsdag neste uke, dvs 4-5 dager igjen... tviler på at jeg har lengre syklus da jeg vet når jeg hadde EL... Jeg reiser til Pers neste onsdag for å bade å kose oss og jeg hååååååååper virkelig at jeg IKKE får TR mens jeg er der!!!! Jeg vil ha BABY - og jeg vil ha det NÅÅÅÅÅÅÅ, hehehehehehehe )) Får vente ett par dager til da - og se om testen blir positiv eller ikke!! Hadde jo så god følelse denne gangen da Tusen takk for svar forresten!!! Følger med deg inne på 1 tri, hehe Ha en fortsatt strålende fin helg og kos deg med spiren din )) Stoooooor klem fra
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Tipper du er gravid jeg ja:) bare vent 2 dager til og ta ny test på morgenurin. Men cb sine tester er ikke helt bra for tiden så enten ville jeg tatt en digital eller så ville jeg tatt qr. Nå håper jeg bare du kommer inn hit igjen med verdens hyggeligste nyhet om et par dager vennen:) Jeg koser meg faktisk med spiren min denne gangen og har en helt annen deilig og go følelse denne gangen i motsetning til de 3 gangene det gikk galt i fjor. Jeg er ikke helt over på 1. tri ennå jeg da. Har bare 1 tråd der inne som ikke ser ut til å dø ut med det første:) veldig koselig at det er mange som kjenner meg igjen fra bli gravid da:) Men egentlig er jeg mest inne og leser og svarer på andres tråder jeg da og så kan jeg jo absolutt ikke forlate oss over 30-tråden da:) XXXXXXXXXXXXXXXXXXxx alt jeg har for deg nå altså! Stooooooor klem
Millies Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Ser her at du har testet i dag ja;) Var det cb +? Hørtes jo veldig bra ut spør du meg! Håååper du får en sterk positiv om et par dager!! På testen min i dag var det ikke noe +, men det var flere, tettere prikker midt på den vannrette streken... Vet ikke om det har noen betydning, sikkert ikke, men jeg la ihvertfall merke til det da jeg satt der på do- lokket og stirra kl 0630 i morres! Tipper jeg hadde våkna ganske fort hvis den hadde vært positiv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå