Gå til innhold

Vurderer Lipolyse.. Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest litt om denne "fett vekk" sprøyten, men det meste er bare reklame for den, så kunne tenke meg litt mer objektiv info..! Eller hva slags erfaringer andre har gjort seg.

Er egentlig veldig tynn, med har noen "håndtak" jeg vil bli kvitt. Slanking er uaktuelt siden jeg bare får enda tynnere armer og bein av det.

Skrevet

så tren da jente! Du får jo ikke tynnere armer og ben av å legge til litt muskler;) Og du vil forbrenne det fettet du mener du har til overs:) Begynn med styrketrening, tren armer, ben og mage/rygg, så vil du få en sunn og trent kropp. Og med mindre du bruker veldig tunge vekter, vil du ikke få body builder kropp!

Sånne lettvinte løsninger er som regel veldig kortvarige. Var får deg til å tro at fettet ikke kommer tilbake engang?

Skrevet

jeg trener regelmessig, 4 ganger i uka både styrke og kondisjon.. er ikke ute etter "lettvinte" løsninger, men det er disse håndtakene som ikke vil bort uansett hva jeg gjør. Tror det ligger litt til familien, t.o.m broren min har alltid hatt litt håndtak, selv da han var en av landets beste løpere..! Så er tydeligvis ikke alt som kan trenes bort..;)

Grunnen til at jeg har hengt meg litt opp i akkurat lipolyse er at man visstnok fjerner fettcellene, og at man derfor ikke har anlegg til å legge på seg mer fett på de områdene etter noen behandlinger. Også er det en behandlig for såkalte problemområder som er vanskelig å trene bort. Men jeg er jo likevel litt skeptisk, siden det er en ny type behandling, så lurer på om noen har prøvd dette da.

Skrevet

HI siste innlegget forresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...