Gjest Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hadde endelig fått "flott" syklus på 29 dager og gode greier takket være Efamol, så tok jeg Pergotime (min 6. dbl. kur), og nå er d rot igjen... Hadde positiv EL-test 17. og 18.des., og regnet IKM til å være ca 30.-31.des. (29 dgr, og ca 2 uker etter EL), og nå er jeg på dag 31... Fikk skikkelige mensmurringer 29./30.des., og løs mage (sorry) den 31., får ALLTID d dagen før el. første mensdag, men ingen mens. Kjenner mensen trykker på, men ikke antydning til beige utflod en gang.. Fæl hodepine og søvnløs.. Idag er ikke livet positivt, kjenner jeg... Skikkelig sippebøtte !! Har selvsagt tatt grav.test, men den var, ikke overraskende, negativ. Har ingen symptomer på graviditet!! Nå blir d iallefall Pergopause i mange mnd, for dette gidder jeg ikke! Håper den forhatte TR dukker opp snart. Nå gikk liksom alt slikt på skinner; Vi skal på ferie i beg. av februar, fortsetter d slik får jeg mensen i ferien (og ja, vi skal til varme strøk og badebasseng..), og så kommer ikke påfølgende EL før ETTER mannen min har reist i Nordsjøen igjen... Vel, ikke noe dere kan gjøre, men takk for oppmerksomheten...
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jaja, så kom TR.. Da tror jeg d er håp om å få mensen rett før vi drar, (eller i d minste kun de første dagene av ferien)... ) Og DA..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå