Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Denne må dere prøve. bare helt tullete, men kjempemorsom. Fikk opp først det navnt datteren min har foreslått, og så mitt eget navn ;-) http://www.steam.no/hvavilbarnethete/
Musemor med tre søte små Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Den vil hete Truls, men jeg vet ikke helt, jeg :-P
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg fikk først opp tre jentenavn, Ingrid, Elin og Veronica. Så fikk jeg opp Rino (!) og Geir. Tror ikke lillegullet skal få bestemme selv nei.
Phoenix1 Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Hehe...ble Anita te meg.. Blir vel ei jente da ja...greit å vite...
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 fikk Kari jeg, selv uten å scanne magen hihi...
snart ♥ Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Flotte greier, mitt ville hete Cato, barnet i magen til min 2 år gamle gutt ville hete Kjellaug
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Babyen i min mage ville hete Martin, og så var det visst en baby i min manns mage og, den ville hete Rino! hehe morro var det hvertfall:P
Ingunn26 Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 Haha.. ja, det var artig, og litt snålt at jeg faktisk tok magen inntil pcen. Hehe. Det ble Trude her. Da typen min prøvde fikk han Vemund. : ) Vemund er jo kjempefint, men opptatt i familien. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå