Gå til innhold

Teutonia Prestige, har noen erfaringer med denne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig fornøyd. Eneste minus er at den er for kort i ryggen nå, til min gutt på 21 mnd. Pluss at han straks butter opp i kalesjen. det er jo et stort minus, men dog det eneste. Ellers er vogna topp!

Har den selv. Veldig god å trille med luftdekk og veldig praktisk med vendbar sitteinnsats og vendbart understell. God plass i kurven under.

Hadde fashionbagen og var veldig fornøyd, men mini vokste ut av den da han var 4 mnd (stor). Synes sportsinnsatsen er litt smal når man har vognpose og mye klær.

Ellers er det eneste jeg har savnet håndbrems.

Jeg føder (forhåpentligvis) i begynnelsen av april, og trenger da altså ikke veldig stor plass til skinn og voksiposer etc. etc første halve året, og tenkte egentlig at det var veldig greit med en liten og nett vogn. Men er bare redd sportsdelen skal bli for liten når vinteren kommer, og jenta vår er 8-9 måneder... Men har egentlig landet litt på den altså.... Bare godt med litt bekreftelse.... Minus selvfølgelig at det ikke er håndbrems... Men hva slags hjul bør jeg ha og hvorfor?

Annonse

Prestigen er faktisk ikke så lav. Teutonia Mistral som er den mest kjøpte er lav men prestigen er 6 cm høyere og det merkes faktisk.

Jeg hadde fashionbaggen og brukte den i 7 mnd. Fødte også i april og trengte derfor ikke så mye opppakning mtp sommerhalvår.

Man kan også ta ut velourtrekket i fashionbaggen, dette gjøre den mindre trang når ungen vokser.

Nett vogn.

Har barn på 2,5 og ett på 9 mnd.

Begge kan bruke vognen sånn sett, klart 2 åringen ser mer forvokst ut men har aldri tenkt at sportsdelen er spesielt liten. Har brukt simo's store lammeskinnspose rett i sportsdelen til begge barna.

Du bør absolutt ha lufthjul. Veldig god trillekomfort. Vi har brukt vogna i 8 mnd og har ikke punktert.

Et tips kan være å bestille vogna på nett. F.eks på pingpong-online.de selger de vogna med håndbrems. Den er ikke godkjent i Norge ennå og derfor selges den ikke her.

Der heter vogna forresten Mistral P. Ser at de ikke lenger har vogna med lufthjul og håndbrems, så da blir det en avveining.

Dersom du trenger vogna til April bør du bestille nå hvis du ender med å bestille på nett. Ofte lang leveringstid..

jeg har også bestemt meg for teutonia prestige, synes den bare er gørrlekker å se på, og kjempegod komfort... :) jeg har bestilt min på nettet, og får den om et par uker! fraktfritt fra sverige.. vogna med mykbagen som jeg har bestilt kom på under 6000 kr! :)

eg har prestige. fekk i april 07.måtte bytte til sportsvogn i august. fekk ein gutt i juni 08,og han var stor,så da var eit par mnd så måtte eg bytte til sportsvogn. hadde ei gammal basson roma vogn ståande,og eg bytta faktisk til den,for eg synst han var for liten til å ha i sportsvogn den vinteren.ikkje plass til voksipose eller skinnpose i bagen til prestige vogna. me har hatt problem med ryggen,vore til rep,ein gang.no er snart guten på 1.5 år snart utvoksen av vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...