Gå til innhold

Spesielt jentenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over et jentenavn i avisa: Era Teoline.

Jeg har aldri hørt det før og syns det var veldig spesielt, klarer ikke bestemme meg for om jeg liker det eller ei.

Hva syns dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde aldri høyrt theoline før, niesa mi fekk navnet. ho heiter leah theoline.

Era Teoline var og fint synst eg=)

Skrevet

Teoline synes jeg er stilig. Era likte jeg ikke.

Skrevet

Era kan kanskje klinge litt fint, men litt for spesielt etter min smak. Det å putte på -line på et guttenavn, det er ikke noe jeg har sansen for - ergo Teoline liker jeg ikke...

Skrevet

Era minner meg om Ena som og er fint, Teoline er interessant men eg ville aldri brukt det sjøl!!

Era høyres veldig mystisk ut, får bilde av ein gammal skog når eg høyrer det XD Flott namn!

Skrevet

Kjenner ei på 20 som heter Era, nydelig navn.

Theoline var kult!

Skrevet

Det var fint og spesielt, men helst hver for seg!

Skrevet

Fine, men litt voldsomt med to såpass sjeldne navn sammen. M.a.o. helt enig med M ♥ og ♂ i magen.

Skrevet

Litt kult, men ikke noe jeg selv kunne valgt;)

Skrevet

Takk takk. Hmm... ble vel ikke noe klokere av disse kommentarene. ;o)

Dere konstaterte vel at det er et spesielt navn...

Skrevet

Era synes jeg i grunn var litt rart. Eira har jeg jo hørt om, men ikke Era.

Teoline var veldig søtt. Høres ut som en figur fra en barnebok eller barne-TV. Synes igrunn at det var for søtt. Ser ikke for meg at jeg kunne hatt en kvinnelig sjef som heter Teoline. Kan man ta en voksen kvinne som heter Teoline alvorlig? Jeg er litt i tvil. Men jeg ser for meg at det er et nydelig navn på ei lita søt jente. Og man venner seg jo til navn etterhvert, så det kan hende jeg hadde skiftet mening hvis jeg hadde kjent ei Teoline. Hmmm.... jeg skiftet jo nesten mening mens jeg skrev dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...